اخبار نساجی

فردا آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده زمستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده برای فصل زمستان سال گذشته، فردا پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۹۱ است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، براساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده عملکرد فصل زمستان ۹۰ که تا ۱۵ فروردین ماه بود، تا پایان وقت ۳۱ فروردین ۹۱ تمدید شده است.

بر اساس این گزارش، این مهلت به هیچ وجه مجدد تمدید نمی‌شود و از فعالان اقتصادی درخواست شده است، در دو روز باقیمانده نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده به شکل الکترونیکی اقدام کنند.

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد؛ عمده اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود و استقبال مودیان در این دوره نسبت به فصل پاییز ۹۰ بهتر شده است.

همچنین پناهیان معاون سازمان امور مالیاتی پیش‌بینی کرد، در این فصل حدود ۱۸۰ هزار اظهارنامه مالیات ارزش افزوده دریافت شود.

نرخ مالیات ارزش افزوده برای سال ۹۰ براساس قانون برنامه پنجم ۴ درصد و از ابتدای سال ۹۱ این نرخ به ۵ درصد افزایش یافته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برخی از ارقام پیشنهادی دولت کاهش و برخی نیز افزایش یافته است، اما رقم پیشنهادی دولت برای درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه ۹۱ مبلغ ۴۵.۷ هزار میلیارد تومان بوده است که سقف آن بدون تغییر در کمیسیون تلفیق تصویب شده است.

براساس قانون برنامه پنجم توسعه، نسبت درآمدهای مالیاتی به تولید ناخالص داخلی کشور باید تا پایان برنامه پنجم به ۱۰ درصد افزایش یابد. این نسبت در حال حاضر حدود ۸ درصد است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×