اخبار فرش ماشینی

فرماندار کاشان: ۴۵۰ نفر از کارگران شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان در آستانه بازنشستگی قرار دارند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

از مجموع یک هزار و ۴۳۰ نفر کارگر این شرکت به زودی ۴۵۰ نفر از آنها بازشسته می‌شوند.  فرماندار کاشان از اجرای برنامه‌های جدید و تحول در هیات مدیره برای حل مشکلات شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان و کارگران آن خبر داد.
حسینعلی حاجی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: از مجموع یک هزار و ۴۳۰ نفر کارگر این شرکت به زودی ۴۵۰ نفر از آنها بازشسته می‌شوند.
وی از تشکیل جلسات با مسوولان سازمان تامین اجتماعی در سطوح کشوری، استانی و شهرستان طی روزهای دوازدهم تا ۱۹ بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: با تصمیماتی که گرفته شد بازنشستگی این تعداد کارگر می‌تواند گام مهمی برای اجرایی شدن طرح شرکت که در خرداد ماه سالجاری ارائه و پس از بررسی ۲ ماهه تصویب شد، برای رسیدن به نقطه سر به سر باشد.
حاجی تامین نقدینگی برای پرداخت پاداش و حقوق شب عید کارگران را از دیگر مصوبات جلسات اخیر مسوولان عنوان کرد.

فرماندار کاشان همچنین از تغییر ۲ نفر از اعضای هیات مدیره شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان خبر داد و افزود: جلساتی را با هیات مدیره جدید داشته‌ایم و برنامه‌های دقیق و حساب شده‌ای را که ارائه دادند، مورد ارزیابی و بررسی قرار دادیم.
وی در پایان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخ کوبنده به توطئه‌های اخیر دشمنان دانست وافزود: استکبار جهانی امسال آشکارتر از همیشه برنامه‌ها و توطئه‌های خود را به نمایش گذاشت و قصد داشت ملت ایران را از راهی که در پیش گرفته، گمراه کنند و این لزوم حضور گسترده‌تر و فعال‌تر مردم نسبت به سال گذشته را روشن‌تر می‌کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×