اخبار نساجی

ساخت زیباترین پارک کشور در اطراف برج میلاد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شهردار تهران گفت: با افتتاح پل کابلی برج میلاد انتظار می‌رود زیباترین پارک کشور نیز در حاشیه برج میلاد شکل بگیرد تا مردم از این پل برای استفاده از پارک و برج میلاد استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح پل کابلی برج میلاد تهران با بیان اینکه این پل سومین پل کابلی کشور است اظهار کرد: این سازه در سال ۹۰ به عنوان سازه برتر فولادی کشور انتخاب شده است.

وی افزود: در ساخت و سازها شهر تهران علاوه بر بحث‌های فنی، اقتصادی و زمان، که همیشه برای ما موضوعیت داشته است، زیبایی نیز بسیار اهمیت دارد چرا که مردم مرتبط از اقصی نقاط شهر عبور می‌کنند و دیدن یک پل بی روح، خشک و بتنی چندان مناسب نیست.

وی افزود: زیبایی در طراحی از ویژگی‌های پل کابلی برج میلاد است و لازم است به خاطر ساختن چنین پلی از دست اندرکاران امر، پیمانکار و به خصوص معاونت عمرانی شهرداری تشکر کنم.

وی در ادامه با اعلام خبر ساخته شدن زیباترین پارک کشور در اطراف برج میلاد گفت: لازم است این پارک از لحاظ فضای سبز، محل‌های نشستن، گل‌های فصلی و غیره در وضعیت ایده آلی قرار داشته باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×