اسلاید شو

فرش فیضی و ادامه کمک های انسان دوستانه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کمک ۲۰ هزاری دلاری فرش فیضی به صندوق جهانی حمایت از کودکان

 

بنیاد حمایت از کودکان اسپانسرهای مختلفی در سطح جهان دارد که یکی از آن ها فرش فیضی است که به عرضه و تولید انواع فرش های دستباف و ماشینی در آمریکا مشغول می باشد. این سازمان جهانی وظیفه حمایت از کودکان به حاشیه رانده شده و در خطر را بر عهده دارد. طبق تخمین های این سازمان حدود ۲۱۵ میلیون کودک در سراسر جهان به عنوان کودکان کار شناخته می شوند و در کشورهای کمتر توسعه یافته از هر ۴ کودک یک کودک در خطر اضافه شدن به این لیست می باشد.

اخیرا فرش فیضی در جهت حمایت از این کودکان، ۲۰ هزار دلار کمک نقدی خود را به این موسسه تسلیم نموده است تا در جهت تلاش برای آموزش، رشد فرهنگ مردمی و کمک های ضروری به کودکان سرتاسر جهان صرف شود.

آقای فیضی مدیر شرکت خانوادگی فیضی در این باره می گوید: “ما بسیار خوشحالیم که موقعیت کمک و حمایت از هزاران کودک در سراسر جهان برای ما به وجود آمده است و از اینکه مشتریان ما امکان این حرکت انسان دوستانه را به ما می دهند احساس غرور می کنیم.”

خانم سوزان گودل مدیر عامل سازمان جهانی حمایت از کودکان می گوید: “ما از صمیم قلب از شرکت فرش فیضی بابت انجام این حمایت های انسان دوستانه از سازمان ما و پشتیبانی هزاران کودک تشکر و قدردانی می کنیم. هر یک دلاری که به این سازمان اهداء می شود نه تنها برای حمایت از کودکان کار بلکه برای ایجاد امکانات و شرایط برابر برای تمام کودکان در خطر آسیب از هر کشور، ملیت رنگ و نژادی مصرف می شود.

 مجله نساجی کهن نیز به نوبه خود از این فعالیت انسان دوستانه شرکت فرش فیضی تشکر و قدردانی می نماید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

شرکت فرش فیضی در سال ۱۹۷۳توسط آقای جان فیضی در آمریکا تاسیس شده و در حال حاضر چهارمین نسل خانواده فیضی در دفتر مرکزی این شرکت در دالاس آمریکا مشغول فعالیت هستند. فرش فیضی در فستیوال ها و نمایشگاه های معتبر جهان عناوین و جوایز گوناگونی دریافت نموده است. اگر اطلاعات بیشتری در مورد این شرکت و نحوه فعالیت آن نیاز دارید می توانید مصاحبه اختصاصی مجله کهن با آقای جان فیضی را در وب سایت مجله و یا در شماره های قبلی مجله به عنوان “تجارت فرش در ایران بوی کهنگی گرفته” را مطالعه فرمائید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×