اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

فرش سورنا هم به نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران پیوست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه فرش ماشینی ، موکت و کفپوش تهران که از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۵ شهریور ماه برگزار می شود امسال هم مثل ساهای گذشته پذیرای بهترین برندهای فرش ماشینی ایران است و در این آخرین روزها نیز همچنان شرکت های متقاضی به آن اضافه می شوند. یکی از شرکت هایی که در آخرین لحظات به این رویداد مهم صنعت فرش ماشینی ایران پیوسته است شرکت فرش سورنا است. این شرکت که تا به امروز از شرکت در نمایشگاه انصراف داده بود در آخرین به روز رسانی نقشه سالن ۸ و ۹ . نمایشگاه که توسط برگزار کننده این رویداد شرکت اوراسیا نوید منتشر شده است با غرفه ای ۹۳ متری در کنار شرکت های فرش الماس کویر کرمان و الیاف آکسا از کشور ترکیه قرار گرفته است.

پلان نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران
پلان نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران سالن ۸ و ۹

 

درباره فرش سورنا :

سورنا ،تولید کننده ی فرش ماشینی در کشور ایران ،مفتخر به تولید محصولات با کیفیت و مرغوب، و جلب رضایت مشتریان در طول سالیان متمادی می باشد .گروه صنعتی سمندرخ با برند تجاری سورنا، با داشتن مدیرانی، با تجربه ی کاری ۳۰ ساله، مشغول به تولید فرش های درجه یک در دسته های مختلف می باشد .سورنا با به کارگیری ۶۰ نفر پرسنل متخصص در بخش مدیریت تولید فرش های ماشینی ،به تولید فرش ماشینی در سه دسته ی مجزای ۱۲۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه مشغول است .

سورنا با استفاده از بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنولوژی دنیا توانسته با عرضه ی فرش مرغوب به سراسر ایران و خارج از مرزها ،به کسب نشان های مختلف نائل گردد. سورنا طی سنوات گذشته موفق به دریافت برترین گواهینامه های استاندارد بین المللی شده که از جمله ی ان میتوان موارد زیر اشاره کرد : نشان استاندارد ملی ایران ، نشان استاندارد و مطابقت اتحادیه اروپا ، گواهینامه های ISO 10001 و ISO-9001 و بسیاری از گواهینامه های معتبر داخلی از جمله افتخارات سورنا و مجوز حضور قدرتمند این گروه صنعتی در عرصه ی تولید و صادرات ایران می باشد . هم چنین لازم به ذکر است سورنا ،با اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ،توانسته حوزه ی خدمات خود را به صورت شبانه روزی و با دسترسی آسان برای مشتریان و کاربران خود، گسترش دهد .

فرش سورنا - نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران

مجله کهن برای شرکت فرش سورنا و تمامی حاضرین در این رویداد آرزوی موفقیت دارد.
اگر امسال به نمایشگاه می آیید حتما به غرفه مجله نساجی کهن به عنوان تنها مجله تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته و تنها حامی رسمی مطبوعاتی یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی و موکت تهران نیز سری بزنید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : نمایشگاه فرش ماشینی تهران و کشمکش ها با اتاق کاشان

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×