اخبار نساجی

محکومیت دو شرکت پتروشیمی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دو مجتمع تولیدی محصولات پتروشیمی به اتهام گرانفروشی و عرضه تولیدات خود خارج از بورس کالا محکوم به پرداخت جزای نقدی به ارزش بیش از ۲۳۰۴ میلیارد ریال در حق دولت شدند.

سیدجواد تقوی گفت: به دنبال کنترل عملکرد شرکتهای تولیدکننده محصولات پتروشیمی و برخورد با واحدهای متخلف ، بازرسان ویژه این سازمان یک واحد تولیدی را بدلیل توزیع و عرضه از خارج شبکه بورس و گرانفروشی مقداری از محصولات تولیدی منجمله TEXILLE و بطری BOTTLE متخلف شناخته و با پرونده تخلف متشکله، جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: پس از جمع آوری مستندات لازم و سیر مراحل قانونی پرونده شرکت متخلف جهت صدور رای به شعبه ۱۶ بدوی تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد.

وی تصریح کرد: اتهام وارده در شعبه ۱۶ بدوی تعزیرات حکومتی استان تهران مورد رسیدگی واقع و در نهایت متهم موصوف به پرداخت جزای نقدی به ارزش کل ۶۰۷ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

به گفته تقوی، بازرسان ویژه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؛ پرونده یک واحد پتروشیمی دیگر را نیز بدلیل عرصه محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی تولیدی خود خارج از قیمت متعارف (بورس کالا) ، پس از انجام مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال نمودند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار داشت: در همین راستا، شعبه ۱۶ بدوی سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و واحد موصوف را به پرداخت یک هزار و ششصد و نود و هفت میلیارد و دویست و دو میلیون و یکصد و شصت و هفت هزار و یکصد و بیست ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×