اخبار فرش ماشینی

فرش جردن؛ رقیب نفیس ترین فرش دستباف

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرش جردن در سال ۱۳۸۵ با سرمایه فکری – مادی – ذوقی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی جمعی  از متخصصین – مدیران و با همفکری و مشورت تنی چند از بزرگان نساجی ایران در زادگاه صنعت فرش ماشینی ایران تاسیس شد. فرش جردن در طول یا دهه تولید فرش ماشینی با هدف تامین رضایت مشتری به مجموعه ای از افراد باتجربه و کاربلد تبدیل شد.

ما فرزندان ایرانیم، فرزندان تاریخی کهنسال و فرهنگی ریشه دار که باید در دنیای پیچیده و مدرن معاصر و متناسب با نیازهای آن در فکرحفظ هویت ها و اصالت ها می بودیم و در فکر یادآوری بزرگی ها و پویایی اقتصاد آن بستر فرهنگ و هنر. و از همین رو فرش جردن تشکیل شد. در خطه گل و گلاب ایران زمین.

کاشان شهر دیرینه سال است، غنوده در حاشیه کویر مرکزی ایران،که بادگیرهای بلند آن همواره پیوند میزند نسیم و خاطره ها را با آسمان نیلگون  و پر مهابتش.  کاشان شهر فرهنگ است. از طراوت باران های سرشار بی بهره است اما  فرهنگ تاریخی اش به زلالی آبهای دامنه کرکس و به لطافت  جویبارهای رها شده در بلندی های زاگرس  و الوند است. کاشان با اقلیمی خشک اما شهر هنر است.  این را هم میتوان در خشت خشت معماری اصیلش دید و هم در نقشه های  ترنج و محرابش با گلهای فراوانش…

فرش میراث گرانبها از گذشتگان ماست و هرچه زمان بیشتری می گذرد، سوای ارزش اقتصادی فزاینده آن، بستگی آن با تاریخ و هویت و فرهنگ ما بیش از پیش روشن می شود. می دانیم که تمام آن فرشهایی را که گذشتگان ما برای ما باقی گذارده اند و ما امروز به آنها افتخار می کنیم شاهکارهای درخشان از درستکاری، صداقت و احساس مسئولیت بوده است. امروز بافتن فرش به گسترده ترین هنر دستی در ایران مبدل شده است، و همینطور در خارج از کشور هم به خوبی شناخته شده است. فرش های ایران امروز از شهرت و اعتبار خاصی که به خاطر رنگ و تنوع و الگوهای گوناگونشان است، برخوردار هستند. حضور فعال ما در میان رقبا به علت نقشه هایی جذاب تر و کیفیتی عالی نقش ما را در این میان پررنگ تر جلوه می دهد و این هیچ چیز جز آن نیست که در بافت فرشهای خویش صحت، دقت و لزوم کاربرد کیفیت بالای مواد مصرفی را نادیده نمی گیریم.

فـرش جـردن افتخار دارد که از این رهگذر بهره ها ببرد و از زحمات پیشکسوتان و کارشناسان سودها برده، و اصل را بر این مبنا دانسته که با مشاوره و قبول سفارشات طراحی و رنگ آمیزی و تولید قالی های نفیس در طرحهای متنوع طبق سلیقه شما، زیبایی را به کاشانه تان هدیه نماید….

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محصولات تولید شده ما با استفاده از آخرین تکنوژیهای روز دنیا نظیر دستگاه های فول اتوماتیک  شونهر آلفا ۴۰۰، آلفا۳۶۰ ،۵۰۰ شانه و۷۰۰ شانه دستباف گونه (هندلوک)  به بازار عرصه می شود. کلیه محصولات فرش جردن دارای علامت استاندارد ملی ایران می باشد و این نتیجه آزمایشگاههای مجهز  کنترل کیفیت و مهندسین مجرب در زمینه کنترل کیفیت (QC) و متخصصین تولید در شرکت فرش مشهد می باشد که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشند.

محصولات شرکت فرش جردن:

فرش شانه ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ با ۸ و ۱۰ رنگ
فرش ۷۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰
۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰
فرش ۵۰۰ شانه
۱۰۰۰ شانه ۸ رنگ با تراکم ۳۰۰۰
۱۰۰۰ شانه ۱۰ رنگ با تراکم ۳۰۰۰
۱۲۰۰ شانه ۸ رنگ  با تراکم ۳۰۰۰
تابلو فرش – گلیم – گلیم جاجیم – فریز – فانتزی
از جمله فعالیت های فرش جردن حضورفعال در نمایشگاههای معتبر خارجی از جمله  دموتکس خاورمیانه، سلیمانیه عراق و … می باشد که همین امر موجب شده است که فرش جردن بازار خارجی مناسبی را به دست آورد.

معرفی مدیران:

مدیر عامل – جناب آقای  مهدی نوروزپور
مدیر فروش – جناب آقای  محمود نوروزپور
مدیر تولید- جناب آقای مجید نوروزپور

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×