اخبار نساجی

برج تهران، فقط متری ۱۲میلیون تومان!

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

در کمی بالاتر از نوار مرکزی تهران – ابتدای نیمه‌شمالی پایتخت- بلندترین برج‌مسکونی کشور قرار دارد که سه ویژگی ارتفاع، قیمت و خدمات جانبی در آن، برج را با سایر ساختمان‌های مسکونی موجود در تهران متفاوت کرده است.

به گزارش قدس انلاین به نقل از دنیای اقتصاد: در کمی بالاتر از نوار مرکزی تهران – ابتدای نیمه‌شمالی پایتخت- بلندترین برج‌مسکونی کشور قرار دارد که سه ویژگی ارتفاع، قیمت و خدمات جانبی در آن، برج را با سایر ساختمان‌های مسکونی موجود در تهران متفاوت کرده است.

این برج ۵۶ طبقه ۵۵۰ واحدی، در بالاترین نقطه تهران نیست اما کسانی که در طبقات ۳۰ به بالای آن ساکن هستند هم‌اکنون بالاترین محل سکونت در پایتخت را در اختیار دارند طوری که آخرین طبقه این برج که اوج مسکونی تهران محسوب می‌شود را می‌توان مترمربعی حداقل ۱۲ میلیون تومان خرید.

در شهر تهران حداکثر ارتفاع سایر برج‌های مسکونی بین ۳۰ تا ۳۱ طبقه است که عمده این برج‌های بلند در منطقه یک قرار گرفته‌اند.

در شهرداری‌تهران سال گذشته پیشنهاد شده بود حدود ۴۰ برج ۵۰ طبقه در نقاط مختلف شهر احداث شود که البته چند هفته بعد با جدی‌شدن اجرای طرح تفصیلی، این طرح مسکوت ماند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در حال حاضر نیز طبق ضوابط طرح‌تفصیلی برای ساخت برج مسکونی حداکثر ارتفاع ممکن، ۱۲طبقه تعیین شده است که به این ترتیب امتیاز نوک‌نشینی در پایتخت فعلا فقط در انحصار «برج ۵۶طبقه» قرار دارد.

برخی کارشناسان ساختمانی، به این برج آسمانخراش نیز ‌می‌‌گویند.

برای فروش واحدهای مسکونی در این برج برحسب طبقات، قیمت‌های مختلفی تعیین شده است طوری که در طبقات ۲۰ تا ۳۰، هر مترمربع از واحدها بین ۶ تا ۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و از طبقه ۴۰ به بالا مترمربعی در حدود ۵/۷ میلیون تومان اعلام می‌شود.

همچنین در طبقات بالاتر، واحدهای دارای ۴ اتاق خواب با متراژ ۴۰۰ متری قرار داد که متری ۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. این برج هنوز دارای تعداد قابل‌توجهی واحدمسکونی در نوبت فروش است. یک نمونه از واحدهای فروشی برج، یک واحد ۱۰۰ متری در طبقه ۲۶ است که مترمربعی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

درباره این برج مسکونی گفته می‌شود مالکان تعدادی از واحدها، افرادی هستند که به دلیل سکونت دائمی در خارج، فقط در ماه‌هایی از سال در این برج اقامت می‌کنند که البته خاموشی بخشی از پنجره‌ها در شب، این گفته را تایید می‌کند.

در بالاترین طبقه برج، واحدهای تریبلکس قرار دارد که قیمت فروش آنها مترمربعی در حدود ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

این برج دارای دو باشگاه ورزشی، زمین‌های روباز ورزشی و سایر خدمات جانبی است.

شارژ ماهانه برج نیز مترمربعی بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است که برحسب متراژ و طبقه واحدها، این عدد متفاوت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×