اخبار فرش ماشینی

فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان- سال ۱۳۹۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فراخوان اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان- سال 1392

 

به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که در جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت مؤثری ارائه نموده‌اند گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اعطاء می‌شود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران، به آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که در جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت مؤثری ارائه نموده‌اند، براساس ضوابط مربوط و در صورت احراز شرایط، گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اعطاء می‌نماید.

بدین‌وسیله از متقاضیان دعوت می‌شود با مراجعه به سایت انجمن صنایع نساجی ایران به نشانی www.aiti.org.ir (برد اعلانات) فرم شماره ۱ را دریافت و پس از تکمیل، طی نامه‌ای درخواست خود را به همراه سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اولیه، تا تاریخ ۹۲.۱۰.۱۴ به دبیرخانه اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان تهران به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بلوار کشاورز، روبروی بیمارستان پارس، پلاک ۱۵۴، ساختمان شهید زمردی، طبقه ۶ ، اتاق ۶۱۰ تحویل و رسید آن را دریافت نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شماره تلفن‌های تماس دبیرخانه ذیربط جهت هماهنگی بیشتر:
۸۳۲۱۱۶۲۳-۸۳۲۱۱۶۲۰

شایان ذکر است که اعطای این گواهی به شرکتهای حائز شرایط بدون دریافت هیچ گونه وجه نقد صورت میپذیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×