اخبار نساجی

فاز دوم هدفمندی به هیئت حل اختلاف رفت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی از تهیه گزارش تخلفات دولت در فاز اول یارانه ها و همچنین ارجاع موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی به هیئت عالی حل اختلاف قوا خبر داد.

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی دولت و رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس در گفت و گو با فارس، به جلسه عصر دیروز اعضای کمیسیون ویژه طرح تحول اشاره کرد و گفت که دستور کار این جلسه بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس در مورد اعمال ماده ۲۳۳ آئین نامه داخلی در مورد تخلف از قانون هدفمند کردن یارانه ها بود.

وی افزود: در جلسه امروز تقاضای ۱۸ نفر از نمایندگان که درخواست کرده بودند عملکرد دولت در مورد هدفمندی یارانه ها طبق ماده ۲۳۳ بررسی شود، مورد بحث قرار گرفت و در نهایت مقرر شد گزارشی در مورد عملکرد دولت در فاز اول تهیه شود.

فولادگر گفت: بعد از اینکه گزارش کمیسیون تهیه شد، اگر اعضای کمیسیون این گزارش را تصویب کنند، گزارش به صحن می رود و در صورت تصویب در صحن و تایید تخلف دولت گزارش به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

این نماینده مجلس به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها هم اشاره کرد و ادامه داد: عملکرد دولت در رابطه با این بخش به هیئت حل اختلاف بین دولت و مجلس ارجاع شده و این موضوع در آنجا بررسی شود.

فولادگر در این رابطه اضافه کرد: برخی از نمایندگان معتقدند که چون در ایام تصویب بودجه هستیم، باید اجرای فاز دوم را همزمان در دستورکار قرار دهیم و نظر برخی دیگر از نمایندگان این است که اجرای فاز دوم را به بعد از بررسی نکات مثبت و منفی و رفع ضعف ها در بخش اول موکول کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×