اخبار نساجی

غضنفری خداحافظی کرد / وزارت صنعت ۴۰ درصد اقتصاد را مدیریت می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

غضنفری خداحافظی کرد / وزارت صنعت ۴۰ درصد اقتصاد را مدیریت می‌کند

مهدی غضنفری در پیام خداحافظی خطاب به کارکنان و مدیران وزارت صنعت با بیان اینکه این وزارتخانه ۴۰ درصد اقتصاد را مدیریت می‌کند، گفت: می‌توان امیدوار بود در آینده‌ نزدیک به دستاوردهای روشن‌تر و باشکوه‌تر دست یابیم.

به گزارش فارس به نقل از شاتا، مهدی غضنفری وزیر صنعت دولت دهم در این پیام آورده است، با حمد و سپاس به درگاه خداوند قادر و ادای احترام به روح پرفتوح امام راحل (رضوان ا… تعالی علیه)، فصلی دیگر از سال‌های توأم با عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت دهم در حالی به پایان رسید که در اجرای منویات مقام عظمای ولایت و خواسته‌های به حق ملت ایران، هر تلاش و حرکت در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتکاء به توانمندی و تعهد کارکنان کارآمد و خلاق با حماسه‌ای سترگ طراوت یافته بود.

به فضل الهی، اکنون در دوره جدید از فعالیت جهادگونه شما عزیزان و به اعتبار تلاش همه سویه و همگانی در ادوار گذشته، مجموعه صنعت، معدن و تجارت میهن اسلامی می‌رود تا در قالب منظومه‌ای نوین، منطبق با مسئولیت و رسالت واقعی خود عمل نماید. در چنین شرایطی است که باید کلیه کارکنان خدوم و مدیران شریف در همه سطوح با آگاهی از نقش کارآمد و خطیر خود و با وقوف کامل از مسئولیت‌های محوله در صدد آن باشند، تا پرچم تعالی و پیشرفت صنعت، معدن و تجارت را در کلیه عرصه‌ها هم‌چنان در اهتزاز نگه دارند.

در بخش دیگری از این پیام نیز آمده است؛ در قلمرو گسترده و حوزه مؤثر صنعت، معدن و تجارت کشور حفظ و صیانت از دستاوردهای گران‌سنگ بدست آمده در تمامی زمینه‌ها، اولویت‌ نخست به شمار می‌رود و انجام این رسالت ملی باید به صورتی نظام یافته، برنامه ریزی شده و قانون‌مند و با انجام تحولات توسعه‌ای در کلیه ارکان و مراکز اجرایی وزارتخانه جدید‌التأسیس تحقق یابد. با خرسندی و مسرّت از تلاش‌های افتخار آفرین و ارزنده‌ای که در سالیان اخیر با وجود کارکنان لایق و صادق مهم‌ترین دستگاه اقتصادی کشور برای مدیریت ۴۰ درصد اقتصاد رخ داده است می‌توانیم امیدوار باشیم در آینده‌ای نزدیک به دستاوردهای روشن‌تر و با شکوه‌تر دست یابیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

غضنفری در ادامه آورده است؛ صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اقتصادی کشور و پیشران اقتصاد میهن اسلامی از معدود بخش‌هایی است که در زمینه مقابله با تحریم و خوداتکایی گام‌هایی بلند برداشته است و متولی این بخش یعنی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنان در خط مقدم مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی از سوی نظام جهانی سلطه قرار دارد. اما آنچه در این میان شگفت انگیز و در عین حال افتخار آفرین می‌نماید، ارتقای تولید ملی و رشد چشمگیر صادرات غیر نفتی، بهبود قابل توجه شاخص‌های کمی و کیفی تولید صنعتی و معدنی، تدوین و اجرای سیاستهای جدید تجاری با رویکرد یکپارچه‌سازی وظایف وزارتخانه ادغامی در شرایط جدید کشور، ارتقای رتبه کشور در تولید دانش فنی، ادغام اثر بخش وزارتخانه‌های متولی تولید و تجارت در قالب وزارتخانه جدید، انجام موفق مرحله اول هدفمندسازی یارانه‌ها، نهضت بومی‌سازی و ساخت تجهیزات مورد نیاز کشور، تأمین هوشمندانه اقلام و مایحتاج اساسی آحاد جامعه، تنظیم مدبرانه بازار کالاهای ضروری علیرغم محدودیت‌ها و موانع بین‌المللی، ایجاد موازنه در تأمین منافع تولید کنندگان و رعایت حقوق مصرف کنندگان، رشد قابل قبول در ایجاد زیرساخت‌های نوین تجاری، مشارکت و حضور تأثیرگذار تشکل‌های غیردولتی در انجام امور غیرحاکمیتی و دامنه وسیعی از توفیقات بی‌بدیل دیگری است که همه را می‌توان در پرتو اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تلاش خستگی‌ ناپذیر و شبانه روزی یکایک کارکنان و مدیران در مشابهت با پایمردی ملت ایران در دوران حماسه دفاع مقدس، ارزیابی کرد.

وی در ادامه آورده است؛ با اغتنام از فرصت، مایلم تشکر قلبی خود را به شما عزیزان و تمام دست‌اندرکاران و متولیان صنعت، معدن و تجارت کشور که در دوران مسوولیت اینجانب در دولت دهم با اخلاص و جدیّت در مسیر انجام وظایف و تکالیف محوله اهتمام ویژه داشته‌اند، ابراز نمایم.

غضنفری در پایان نیز می گوید؛ بی‌تردید در مقطع جدید و پیش رو نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت کماکان به همراهی مؤمنانه و همکاری مجدانه مدیران و کارکنان شریف خود متکی خواهد بود. با امید به آینده‌ای تابناک‌تر و آرزوی درخشش بیشتر جایگاه رفیع ایران اسلامی بر فراز قله‌های افتخار جهانی، برای دولت یازدهم به‌خصوص وزیر محترم جدید صنعت، معدن و تجارت آرزوی توفیق و سرفرازی در مسیر اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی داشته و نیز برای تمامی کسانی که در راه تعالی و پیشرفت ملت و میهن عزیزمان قدم بر می‌دارند، به ویژه همکاران عزیز توفیق مستدام وسربلندی روزافزون را خواهانم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×