اخبار فرش ماشینی

علاقه‌ای به الحاق فرش به سازمان صنایع دستی نداریم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: چنین عزم و نگاهی در این سازمان حاکم نیست و معتقدیم به جای مجال دادن به چنین جابجایی‌هایی باید به فکر هم‌افزایی و پیشبرد امور باشیم.

به گزارش مهر، مسعود سلطانی فر در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با افزودن برخی محورهای پیشنهادی همچون فعالیت های نمایشگاهی و بازاریابی مشترک گفت: پیشنهاد می کنم این محورها در قالب تفاهم نامه ای مشترک فهرست و پس از آن عملیاتی شود.

وی همچنین با رد هرگونه شائبه ای مبنی بر تمایل سازمان میراث فرهنگی، به الحاق فرش به صنایع دستی گفت: اصلا چنین عزم و نگاهی به این سازمان حاکم نیست و معتقدیم به جای مجال دادن به چنین جابه جایی هایی باید به فکر هم افزایی و پیشبرد امور باشیم؛ زیرا همه ما در مجموعه یک دولت قرار داریم و با هدفی مشترک باید همکاری کنیم.

حمید کارگر سرپرست مرکز ملی فرش ایران در این مراسم با تاکید بر وجوه گوناگون هنر-صنعت فرش دستباف ایران، لازمه توجه جدی به جنبه های متنوع فرهنگی و هنری تا صنعتی و تجاری را همراهی نهادهای مرتبط دانست و گفت: توانمندی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برای تقویت توجه به وجوه فرهنگی و هنری این هنر-صنعت می تواند به یاری مرکز ملی فرش ایران بیاید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با برشمردن برخی موضوعاتی که می تواند محور همکاری مشترک قرار بگیرد، توجه به بهبود و رونق موزه فرش ایران را از این جمله عنوان کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×