اخبار نساجی

عقد قرارداد مستقیم با بیش از ۴ هزار نیروی پیمانکار صنعت گاز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عقد قرارداد مستقیم با بیش از 4 هزار نیروی پیمانکار صنعت گاز

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران از ساماندهی بیش از چهار هزار نفر نیروی ارکان ثالث فعال در صنعت گاز تا فروردین ۹۱ خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از شانا، محمد مهدی هادیزاده در گردهمایی “ساماندهی نیروهای پیمانکاری” با اعلام فعالیت ۳۶ هزار نیروی ارکان ثالث در صنعت گاز کشور افزود: از این تعداد هفت هزار ۲۴۴ نفر در مقاطع کاردانی به بالا هستند که چهار هزار و ۱۵۸ نفر از آنان شرایط عقد قرارداد مستقیم را دارند.

وی اظهار کرد: مشاغل تخصصی موردنیاز با حداقل شرایط احراز کاردانی، بدون اختصاص سمت سازمانی و بر مبنای جدول طبقه بندی فعالیت های سه گانه (اصلی تخصصی، پشتیبانی تخصصی و پشتیبانی عمومی) به منظور عقد قرارداد مستقیم ساماندهی می شوند.

به گفته مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران، داشتن فعالیت مستمر و غیرپروژه ای، فعالیت مستمر در مشاغل تخصصی، رشته تحصیلی منطبق با شغل، سابقه کار بیش از یک سال تا تاریخ اول بهمن امسال و مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر از جمله شرایط قرارداد مستقیم یک ساله است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: از مجموع ۷۵ رشته تحصیلی با گرایش های مختلف در صنعت گاز کشور، ‌۳۶ رشته منطبق با فعالیت های شرکت ملی گاز ایران تشخیص داده شده است.

هادیزاده تصریح کرد: بر اساس شرایط اعلام شده برای عقد قرارداد مستقیم، از مجموع ۱۷ هزار و ۵۰۰ نیروی پیمانکار شاغل در شرکت های گاز استانی، دو هزار و ۱۸۰ نفر شرایط عقد قرارداد مستقیم را دارند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران شمار نیروهای پیمانکار در پالایشگاه های گاز کشور را ۱۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، یک هزار و هفت نفر، دارای شرایط عقد قرارداد مستقیم یک ساله هستند.

به گفته وی، از مجموع ۴۷۰۰ نیروی پیمانکار شاغل در مناطق عملیات انتقال گاز ۵۷۴ نفر دارای شرایط عقد قرارداد موقت یک ساله هستند.

هادیزاده اظهار کرد: در ستاد شرکت ملی گاز و شرکت های تابعه صنعت گاز ۱۵۰۰ نیروی پیمانکار فعالیت می کنند که ۳۹۷ نفر آنها مشمول ساماندهی قرارداد مستقیم هستند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران ‌تصریح کرد: افرادی که مشمول ساماندهی در قالب قرارداد مستقیم نیستند نیز، در قالب شرکت تعاونی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی با بیان این که قرار گرفتن نیروهای پیمانکار در قالب شرکت تعاونی، نیازمند انجام مراحلی است، ‌افزود: هماهنگی با نیروهای طرف قرارداد و ایجاد آمادگی در آنان به منظور تشکیل شرکت تعاونی، همچنین بررسی امکانات موجود شرکت ها به منظور مساعدت به تعاونی ها، از اقدام هایی است که باید انجام شود.

هادیزاده بررسی امور حقوقی و مجامع شرکت ها برای تشکیل شرکت تعاونی و کسب مجوز ترک تشریفات مناقصه را از دیگر اقدام های نیروهای پیمانکار برای فعالیت در قالب شرکت تعاونی برشمرد.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: تا زمان تشکیل این تعاونی ها، نیروهای پیمانکار براساس وضعیت قبلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×