اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

عضو جدید خانواده دموتکس اعلام شد: دموتکس مکزیک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

از آخرین اقدامات شرکت “دویچه مسه” برای گسترش نام تجاری DOMOTEX در جهان برگزاری نمایشگاه دموتکس مکزیک است. این نمایشگاه در تاریخ ۱۵ تا ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۹ (۲۷-۲۳ مهر ۹۸) در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد. نمایشگاه دموتکس مکزیک به‌عنوان بخشی از نمایشگاه CIHAC که نمایشگاهی ‌پیشرو در آمریکای لاتین برای ساخت‌وساز و دکوراسیون داخلی است برگزار خواهد شد.

بر اساس توافق بین دو برگزارکننده بین‌المللی تجارت جهانی، “دویچه مسه”و UBM، این رویداد در نمایشگاه تجاری Expo CIHAC برگزار خواهد شد.

نمایشگاه دموتکس مکزیک بر روی نیازهای بازار مکزیک برای صنعت ساخت و ساز و کف‌پوش و نیازهای توزیع‌کنندگان، تولیدکنندگان و طراحان این صنایع متمرکز خواهد شد. در این نمایشگاه، أنواع کف‌پوش‌ها، فرش ماشینی و دستباف، موکت، چوب، پارکت، لمینیت و تکنولوژی های مربوط به آن ها به نمایش در خواهد آمد.

چرا مکزیک:

  • پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰، تقاضا برای بازار کف‌پوش و فرش در مکزیک با افزایش ۳.۴ درصد در سال مواجه شود یعنی معادل ۳۸۵ میلیون مترمربع . تقاضا  بین سالهای ۲۰۱۰-۲۰۱۵ روند رو به رشدی داشته است.
  • تولیدکف‌پوش و فرش در مکزیک در سال ۲۰۲۰ به ۳.۴ درصد افزایش یافته و به ۳۶۰ میلیون مترمربع می‌رسد و به ‌تبع آن تولیدکنندگان با افزایش تقاضای داخلی روبرو خواهند شد.

بیش از ۳۰ سال است که DOMOTEX  با برگزاری نمایشگاه های خود از غرفه گذاران صنایع فرش و کف‌پوش، در جهت ارائه و فروش محصولات خود در بازارهای جهان حمایت کرده است.  DOMOTEX متعلق به شرکت “دویچه مسه” در هانوفر آلمان است که پس از برگزاری نمابشگاه دموتکس در آلمان، چین، ترکیه و امریکا، این بار شرکت‌کنندگان می‌توانند از قدرت این نمابشگاه در مکزیک بهره‌مند شوند.

دموتکس مکزیک، با فضای نمایشگاهی بیش از ۳۴۰۰۰ مترمربع  طی پنج روز می‌تواند به بیش از ۵۷۰ غرفه گذار و ۲۲،۵۰۰ بازدیدکننده حرفه‌ای خدمات ارائه دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×