اخبار نساجی

عرضه محصولات ایران‌خودرو به قیمت مصوب

 

عرضه محصولات ایران‌خودرو به قیمت مصوب

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد : به منظور مدیریت و کاهش قیمت خودرو دربازار، این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم و براساس قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده عرضه می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، عبداله بابایی گفت : مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها در سراسر کشور یا از طریق پایگاه اینترنتی www.ikco.com وikco.iranecar.com به‌طور مستقیم، خودرو مورد نظر خود را بر اساس قیمت مصوب خریداری کنند.وی ، قیمت محصولات قابل عرضه از گروه سمند را سمندEF۷ پایه گاز سوز ۲۱میلیون و ۸۱۸ هزار تومان، سمند EF۷ بنزینی ۲۱ میلیون و۹۰ هزار تومان، سورن ELX با موتور EF۷ بنزینی ۲۵ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان، سمند SE ۱۷میلیون و ۴۸۰ هزار تومان اعلام کرد و اظهارداشت : سمند ال.ایکس بنزینی ۲۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و سمند ال‌.ایکس دوگانه سوز نیز با قیمتی معادل ۲۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

با بایی افزود: پارس سال با قیمتی معادل ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار، پارس دوگانه ۲۴ میلیون و ۹۲ هزارتومان به بازار عرضه می‌شود.وی یادآورشد: پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس بنزینی با قیمتی معادل ۱۷ میلیون و ۹۰۶ هزار، نوع جی.ال.ایکس دوگانه سوز ۱۹ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۴۰۵ اس.ال.ایکس با موتور ۱۶ سوپاپ ۱۸میلیون و ۶۶۹ هزار تومان به بازار عرضه می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت : در فروش جدید ایران خودرو نوع بنزینی وانت با قیمتی معادل ۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و دوگانه‌سوز آن با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان روانه بازارمی‌شود.وی تاکید کرد: برای توزیع عادلانه خودرو در سراسر کشور و جلوگیری از هرگونه رانت و سوء استفاده ؛ هر یک از مشتریان حقیقی باید یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کنند و اشخاص حقوقی اعم از صاحبان نمایندگی‌های مجاز و خریداران عمده نمی‌توانند خودرو ثبت‌نام کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت :بازرسان به‌ طور نامحسوس از نمایندگی‌های فروش بازدید می کنند تا قیمت محصولات بر اساس نرخ مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده به مشتریان عرضه شود. چنانچه مشتریان تخلفی در این باره مشاهده کردند می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ گزارش دهند تا برخورد شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×