اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

عرب کارپت اکسپو؛ فرصتی برای توسعه صادرات فرش

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دومین دوره نمایشگاه فرش و کفپوش عرب کارپت اکسپو

تنها رویداد تخصصی در حوزه فرش و کفپوش در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا

محل برگزاری : مرکز نمایشگاهی شهر ابوظبی – امارات متحده عربی

برگزار کننده شرکت اکسکو مدیا – انگلستان ExCo Media Ltd
۱۲ لغایت ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷
www.arabcarpetexpo.com

نمایشگاه عرب اکسپو که به طور همزمان با نمایشگاه نخ و الیاف در شهر ابوظبی کشور امارات برگزار می شود یک رویداد منحصر به فرد است و بهترین های این صنعت از سراسر جهان را به منطقه خاورمیانه دعوت می نماید. این نمایشگاه به عنوان یک رویداد یکتا در شهری سمبولیک برای فرش و کفپوش و نیز مرکز نمایشگاهی با استاندارهای جهانی (ADNEC) برگزار خواهد شد.
بزرگترین فرش دستباف یکپارچه جهان در مسجد جامع شهر ابوظبی به نام مسجد شیخ زائد قرار دارد و از این حیث ابوظبی را به مکانی سمبولیک برای برگزاری این رویداد یکتا تبدیل کرده است
این فرش خاص به طور ویژه برای مسجد شیخ زائد ابوظبی طراحی و بافته شده است. در بافت این فرش نفیس۵۶۲۷ متر مربعی ۱۳۰۰ بافنده ماهر ایرانی شرکت داشتند. این فرش ۳۵ تنی در حدود ۲.۲۷ میلیارد گره دارد و ۲ سال برای بافت آن زمان صرف شده است. جالب اینکه تمام نخ های فرش به کار رفته و الیاف پشم و پنبه از بهترین مواد اولیه از کشورهای ایران و نیوزیلند تامین شده است.

نمایشگاه فرش و کفپوش عرب کارپت اکسپو ابوظبی
نمایشگاه فرش و کفپوش عرب کارپت اکسپو ابوظبی

اولین دوره این نمایشگاه با ۴۷ شرکت برگزیده از ۱۵ کشور جهان برگزار گردید. بازدید کنندگان حرفه ای این نمایشگاه نیز از ۳۴ کشور دنیا به ابوظبی امدند که نشاندهنده یک نمایشگاه بین المللی تمام عیار است.
به دنبال برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره نمایشگاه عرب کارپت اکسپو در دومین دوره برگزار کنندگان قصد دارند این نمایشگاه را به قطب اول رویدادهای کفپوش و فرش خاورمیانه بدل کنند تا فعالان این صنعت بتوانند هرساله با اخرین نوآوری ها ، تکنولوژی ها و محصولات در این بخش آشنا شوند.
شاید بتوان گفت در حال حاضر رویداد دیگری با این ابعاد و کیفیت بالای بازدیدکنندگان، غرفه گذاران و … در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا وجود ندارد و این یک مزیت برتر رقابتی به شمار می آید تا عرب کارپت اکسپو بتواند به یک رویداد تاثیر گذار در همه ابعاد تبدیل شود.

عرب کارپت اکسپو تمامی فعالان، مدیران و نقش آفرینان صنایع فرش و کفپوش را به حضور در این رویداد یکتا دعوت می نماید. قطعا حضور شرکت های تولیدی با توان صادرات بالا به عنوان غرفه گذار در این رویداد یک موقعیت منحصر به فرد برای دستیابی و کشف پتانسیل های بالای بازار خاورمیانه است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پروفایل شرکت کنندگان در عرب کارپت اکسپو:
طراحان داخلی
ارشیتکت ها
نمایندگان و توزیع کنندگان
تولیدکنندگان انواع فرش ماشینی
انواع نخ فرش و الیاف
تولیدکنندگان فرش دستباف
سایر کفپوش ها
وارد کنندگان و صادر کنندگان فرش و کفپوش
انبوه سازان و مقاطعه کاران بزرگ
تولید کنندگان و فعالان صنعت دکوراسیون
عمده فروشان و شبکه های توزیع
شرکت های مشاوره و مهندسین
رسانه های تخصصی
مسئولان دولتی و مدیران خرید سازمان های بزرگ

در کنار برگزاری نمایشگاه سمینارها و فروم های مختلفی با موضوع کفپوش ها و فرش نیز با همکاری اتحادیه ها، انجمن ها و رسانه های مختلف برگزار خواهد شد.

همچنین خبر بسیار خوب برای شرکت های غرفه گذار در نمایشگاه اینکه عرب کارپت اکسپو دقیقا همزمان با پانزدهمین دوره نمایشگاه شکار و سوارکاری ابوظبی برگزار می شود که بیش از ۱۰۰ هزار بازدید کننده دارد و یک پتانسیل بسیار عالی برای جذب بازدید کنندگان مرفه و سطح بالای امارات و کشورهای عربی است.

 

آیا اطلاعات بیشتری در مورد این نمایشگاه نیاز دارید؟ 

لطفا در فرم نظرات که در زیر این مطلب امده اطلاعات مورد نیاز خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم :

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×