اخبار نساجی

عراق بازار جدید صنایع آب و برق ایران / اجرای ۱۵ پروژه در عراق

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عراق بازار جدید صنایع آب و برق ایران / اجرای 15 پروژه در عراق

    یک مقام مسئول در وزارت نیرو از اجرای ۱۵ طرح آب و برقی در عراق توسط شرکت‌های ایرانی خبر داد و اعلام کرد: کارفرمایان عراقی از عملکرد شرکت‌های ایرانی در صنایع آب و برق خود رضایت دارند.

به گزارش مهر، ایران در سال جاری بیش از یک میلیارد دلار خدمات فنی و مهندسی صنعت آب و برق به کشورهای مختلف جهان صادر کرده به طوری‌که هم اکنون خدمات فنی و مهندسی صنایع آب و برق ایران به ۴۰ کشور جهان صادر می‌شود.

از اینرو در شرایط فعلی ۴۵ شرکت ایرانی انواع خدمات فنی و مهندسی در زمینه صنایع آب و برق را به کشورهای مختلف جهان صادر می کنند.

علاوه بر افزایش حجم صادرات خدمات فنی و مهندسی توسعه و متنوع سازی بازارهای آب و برق ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی، آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی در دستور کار قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بهرام نظام الملکی مدیر کل دفتر توسعه صادرات وزارت نیرو با اشاره به اجرای ۱۵ طرح آب و برق در عراق گفت: در حال حاضر ۱۰ پروژه در بخش آب و فاضلاب و پنج پروژه در بخش برق در عراق فعال است.

این مقام مسئول در وزارت نیرو با اشاره به رضایت کارفرمایان عراقی از عملکرد شرکت های ایرانی در صنایع آب و برق این کشور همسایه، تصریح کرد: از آغاز دور جدید مذاکرات ایران و عراق در حوزه صنایع آب و برق خبر داد.

بر این اساس هیاتی به منظور ارزیابی عملکرد شرکت های ایرانی بخش آب و برق مسافر عراق شده است تا ضمن بررسی عملکرد شرکت های ایرانی و دیدار با مقام های آن کشور درباره توسعه حضور شرکت‌های ایرانی در پروژه‌های آینده (آب و برق) کشور عراق مذاکره‌هایی انجام دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×