اخبار نساجی

عدد یارانه نقدی مرحله دوم قطعی نشده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عدد یارانه نقدی مرحله دوم قطعی نشده است

مدیرعامل صندوق توسعه ملی و دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها از عرضه ارز صندوق توسعه ملی در مرکز مبادلات از یک ماه قبل خبر داد و گفت: عدد یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی قطعی نشده است.

محمدرضا فرزین در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر ارزی که تحت عنوان ارز مسافری داده می‌شود مربوط به ارز صندوق توسعه ملی است.
وی تصریح کرد: ارز صندوق توسعه ملی در مرکز مبادلات عرضه شده و ریال حاصل از آن صرف پرداخت تسهیلات ریالی صندوق به بخش‌های کشاورزی و صنعت می‌شود.

فرزین در خصوص حجم ارز عرضه شده توسط صندوق توسعه ملی در مرکز مبادلات گفت: طی نامه‌ای به بانک مرکزی خواسته‌ایم ارز صندوق را به تدریج در مرکز مبادلات عرضه کند.

بر اساس این گزارش معاون بودجه روز چهارشنبه اعلام کرد در لایحه بودجه سال آینده ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم هدفمندی در نظر گرفته شده است که ۳۰ هزار میلیارد تومان برای تولید و جبران افزایش هزینه شرکت‌های دولتی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر این اساس برخی با پیش بینی اختصاص ۹۰ هزار میلیارد تومان به یارانه نقدی و تقسیم آن بر تعداد یارانه بگیران در کشور اعلام کردند یارانه نقدی در مرحله دوم به ۱۰۰ هزار تومان برای هر نفر افزایش پیدا می‌کند.

این در حالی است که نگاه دولت در تعیین حجم یارانه نقدی نگاه درآمدی و بر اساس حجم درآمد حاصل از فروش حامل های انرژی است و از سوی دیگر نباید احتمال حذف اقشار پردرآمد از دریافت یارانه را در مرحله دوم از نظر دور نگه داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×