اخبار نساجی

عبور ناو هواپیمابر آمریکا از کانال سوئز به مقصد خلیج فارس

ناو هواپیمابر آیزنهاور و کشتی های جنگی همراه آن از دریای مدیترانه وارد کانال سوئز شده و با عبور از آنها وارد دریای سرخ شدند تا سپس به خلیج فارس بروند.

یک منبع دریانوردی مسئول به خبرگزاری خاورمیانه گفت: چهار کشتی جنگی ناو آیزنهاور را همراهی می کنند و نهاد مسئول مدیریت کانال سوئز تدابیر امنیتی شدیدی را در جریان عبور آن از این کانال اتخاذ کرد به گونه ای که عبور و مرور خودروها متوقف و راههای زمینی و موازی کانال سوئز بسته شد.

بر اساس این گزارش، قرار است این ناوهواپیما بر و کشتی های جنگی همراه آن دریای سرخ را پشت سر بگذارند تا وارد خلیج فارس شده و در آنجا مستقر شوند.

آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است ناو هواپیمابر «یو.اس.اس جان استینز» و کشتی های جنگی همراه آن با توجه به اوضاع سوریه راهی دریای مدیترانه شود.

قرار بود از ماه سپتامبر آمریکا یک ناو هواپیمابر در خاورمیانه داشته باشد و پس از خروج ناو یو.اس.اس اینترپرایز از منطقه، ناو دیگری جایگزین آن نشود اما بواسطه این اقدام آمریکا دو ناو هواپیمابر در خاورمیانه خواهد داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×