اخبار نساجی

ظرفیت پهنای باند اینترنت، فرا‌تر از برنامه پنجم گسترش می‌یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت ارتباطات زیرساخت خود را مکلف می‌داند زیرساخت‌های ارتباطی کشور را کامل کند و تکمیل شبکه فیبرنوری کشور را نیز در همین راستا می‌باشد.

ایلنا: با توجه به برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار داریم، ظرفیت پهنای باند کشور از آنچه که در برنامه پنجم توسعه تاکید شده؛ افزایش بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، رضا تقی‌پور در جلسه بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل و برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات باید برای تأمین زیرساخت‌های حوزه هزینه شود.

وی ادامه داد: پیشرفت‌هایی که در طی سال‌های اخیر در عرصه ICT شاهد بودیم مرهون همین تفکر بوده است که درآمد‌ها صرف سرمایه‌گذاری‌های جدید می‌شد.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت خود را مکلف می‌داند زیرساخت‌های ارتباطی کشور را کامل کند و تکمیل شبکه فیبرنوری کشور را نیز در همین راستا می‌باشد.

وی همچنین تصریح کرد: عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات عرصه‌ای است که هر چه در آن تصور می‌شود را می‌توان به حقیقت تبدیل کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دلیل اصلی تبادل با نمایندگان مجلس را اهمیت رویکرد و شناخت شبکه ملی اطلاعات دانست و افزود: در صورتی که موفق شویم شبکه ملی اطلاعات را برای داشتن شبکه‌ای یکپارچه آن طور که شایسته و بایسته است اجرا نمائیم، انقلاب و تحول عظیمی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات باعث خواهد شد تا تهدیدهای اینترنت تبدیل به فرصت‌ها شود؛ خاطر نشان کرد: شبکه ملی اطلاعات تاریکی حاکم در اینترنت را تبدیل به هدایت و روشنایی خواهد کرد.

در ادامه این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت ارتباطات را باعث توسعه عدالت ارتباطی در شهرستان‌ها مطرح و گام‌های موثر این وزارت را در جهت افزایش شاخص‌های توسعه ارتباطات در کشور ارج نهادند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×