اخبار نساجی

ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی ۱.۵ میلیارد لیتر افزایش می یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با ساخت انبارهای جدید، ظرفیت ذخیره سازی فرآورده کشور در سال جدید، ۱.۵ میلیارد لیتر افزایش می یابد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی،(شانا)، ‘جلیل سالاری’ افزود: با بهره برداری از انبارهای جدید در سال ۹۰ ظرفیت ذخیره سازی فرآورده در کشورافزایش یافت که این میزان با ساخت انبارهای جدید باز بیشتر می شود.

وی با تاکید بر وضعیت مناسب ذخیره سازی فرآورده کشور در سال گذشته گفت: در سال ۹۰ علاوه بر صادرات حدود ۴۵ میلیون لیتر فرآورده، در مقایسه با سال پیش از آن، شش میلیارد لیتر سوخت بیشتر به نیروگاه های کشور تحویل شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تصریح کرد: با افزایش ظرفیت ذخیره سازی فرآورده های نفتی ایران، امکان ذخیره سازی فرآورده های نفتی از ۵۵ روز به ۹۰ روز افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، ظرفیت ذخیره سازی فرآورده در کشور هم اکنون حدود ۱۲ میلیارد لیتر است که این میزان با ساخت انبارها و مخازن جدید در کشور تا پایان برنامه پنجم توسعه، به ۱۶ میلیارد لیتر خواهد رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×