اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

فرش ماشینی ایران و ظرفیت بالا در بازارهای جهانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرش ماشینی ایران :: رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی گفت: ارتقا سطح کیفت تولیدات می‌تواند نقش موثری در خودنمایی فرش‌های ماشینی ایرانی در بازار‌های جهانی داشته باشد.

محمدهادی کمالیان رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به صادرات و فروش فرش ماشینی اظهار کرد:  در حال حاضر فرش ماشینی ایران به کشور‌هایی همچون عراق، افغانستان، آسیای میانه، کشور‌های اروپایی و چین صادر می‌شود و مشکلی در تولید فرش ماشینینداریم.

وی با بیان اینکه رونق اقتصادی، تمام بخش های صنوف را تحت شعاع قرار داده است، تصریح کرد: گردش مالی مناسب و تغییر و تحول صنوف در این راستا می تواند تاثیر مثبتی در وضعیت اقتصادی حاصل کند.

کمالیان با تاکید بر اینکه اگر قیمت ارز ثبات پیدا کند مشکلی در تامین مواد اولیه نداریم، اظهار کرد: هم اکنون تولیدکنندگان می‌تواند مایحتاج تولیدات خود را تامین کنند و افزایش قیمتی برای این صنف نداریم.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی با اشاره به تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه گفت: حدود  ۷۰۰ واحد صنفی پروانه دار در تهران مشغول به فعالیت اند.

وی حضور ایران در بازار‌های جهانی را از دیگر برنامه‌های این صنف دانست و اظهار کرد: ارتقا سطح کیفت تولیدات و کاهش هزینه‌های تولید می تواند نقش موثری در خودنمایی فرش های ماشینی ایرانی در بازارهای جهانی داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی در پایان با اشاره به اینکه تسهیلاتی به تولیدکنندگان فرش ماشینی تعلق نگرفته است، تاکید کرد: دولت باید نگاه ویژه‌ای به بخش تولید فرش ماشینی داشته باشد، زیرا این بخش از ظرفیت بالایی در جهت توسعه اقتصادی برخوردار است و قابلیت درخشش در بازارهای بین المللی را داراست.

 

تحریریه مجله نساجی کهن

ارسال مقالات و ترجه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×