اخبار نساجی

کالاهای وارداتی از چین دارای تائیدیه استاندارد این کشور هستند

 

معاون سازمان ملی استاندارد ایران گفت: تمام کالاهای وارداتی از چین، تائیدیه استاندارد این کشور را دارا هستند.

‘بهادرکاظمی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در خصوص عملیاتی شدن توافقات انجام شده با سازمان استاندارد کشور چین در خصوص کنترل کالاهای صادراتی این کشور به ایران، اظهار داشت: توافقات صورت گرفته در حال انجام است و کلیه کالاهای وارداتی از این کشور از لحاظ استاندارد بودن و داشتن کیفیت لازم در مبدا مورد بررسی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: البته در فاز اول اجرای این طرح، خود ما نیز کالاهای وارداتی از این کشور را در گمرک مورد بررسی قرار می دهیم تا از استاندارد بودن آنها مطمئن شویم.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تمام موارد ورودی به کشور که استاندارد چین آنها را تائید کرده، مورد تائید ما نیز بوده و هیچ موردی مبنی بر تخلف از اجرای توافقات انجام شده، مشاهده نشده است.

معاون سازمان ملی استاندارد ایران، تاکید کرد: تمام کالاهایی که می خواهند از این کشور وارد ایران شوند، باید در مبدا موفق به دریافت تائیدیه سازمان استاندارد این کشور شوند و در غیر این صورت از ورود آنها به کشور جلوگیری می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: البته مواردی نیز وجود داشته که از مبدا ثالث وارد کشور شده و استاندارد نبوده که برخوردهای لازم با آنها صورت گرفته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×