اخبار نساجی

طلا گران می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

طلا گران می شود

معامله گران شمش طلا، بانک های سرمایه گذاری، معامله گران بازارهای آتی، مدیران پولی و تحلیل گران تکنیکی بازار، بیشترین رای را به افزایش قیمت طلا در هفته جاری داده اند.

به گزارش روز شنبه دی نیوزز به نقل از کیتکو، اکثر شرکت کنندگان در آمارگیری سایت کیتکو، انتظار افزایش قیمت طلا را در هفته آتی دارند.
صحبت های اخیر مقامات بانک مرکزی اروپا در این هفته، حمایت از قیمت های طلا را در پی داشت و اکثر شرکت کنندگان در آمارگیری هفتگی سایت کیتکو معتقد هستند که ارزش این فلز زرد رنگ در این هفته افزایش خواهد یافت.

در این آمارگیری ۲۵ نفر شرکت کرده اند که این افراد شامل معامله گران شمش طلا، بانک های سرمایه گذاری، معامله گران بازارهای آتی، مدیران پولی و تحلیل گران تکنیکی بازار هستند. از بین آن ها ۱۶ نفر انتظار افزایش قیمت را دارند، سه نفر پیش بینی می کنند که قیمت کاهش یابد و شش نفر اعتقاد دارند که تغییری در بازار طلا رخ نخواهد داد و یا اینکه قیمت ها در محدوده کمی نوسان خواهند کرد. با این حساب، ۶۴ درصد افراد انتظار افزایش قیمت را دارند؛ ۱۲ درصد کاهش قیمت را پیش بینی می کنند و ۲۴ درصد انتظار ثبات روند قیمت را دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از کیتکو، اکثر شرکت کنندگان در این آمارگیری اعتقاد دارند که اظهارات بانک مرکزی اروپا به ثبات افزایش قیمت ها بعد از دوران رکود در هفته آینده کمک خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیل گلدمن از شرکت ۳GF Corp (یک شرکت متخصص در زمینه پیش بینی قیمت طلا) معتقد است که “بهبود ناگهانی یورو در مقابل دلار نشان می دهد که اظهارات اعضای اتحادیه اروپا و رئیس بانک مرکزی اروپا، بدون مخالفت با مرکل، جدی هستند و منجر به مداخله بیشتر برای حل بحران بدهی اروپا می شود. این اتفاق باعث کندتر شدن روند رکود جهانی می شود. این یک افزایش کوتاه مدت است اما یک روند صعودی بلند مدت را در پی خواهد داشت”.

افراد معتقد به ثبات بازار طلا استدلال می کنند که انتظار تغییر ناگهانی از روند معمول قیمت ها را ندارند و احتمال ندارد که قیمت های مقاومتی از ۱۶۴۰ دلار برای هر اونس بالاتر رود اگرچه قیمت های حمایتی بین ۱۵۸۰ تا ۱۵۹۰ در هر اونس در حال تغییر هستند.

طرفداران کاهش قیمت اعتقاد دارند که عاملان بازار نسبت به بهبود قیممت طلا در این هفته اطمینان کافی ندارند در نتیجه روند قیمت ها کاهشی است

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×