اخبار نساجی

طلا، بهترین راه حل مشکلات سیستم بانکداری جهان

 

طلا، بهترین راه حل مشکلات سیستم بانکداری جهان

 

یکی از کارشناسان اقتصادی در آستانه اجرای قوانین سرمایه ای “باسل تری”، که تدوین کننده قوانین بزرگترین موسسات مالی جهان می باشد،اعلام کرده است سرمایه گذاری روی طلا مناسب ترین راه برای حل مشکلات سیستم بانکداری جهان به شمار می آید.

به نقل از ماینینگ، “کمیته باسل” در بخش نظارت بانکداری مسئول تدوین دستورالعمل های موسسات مالی جهان می باشد .این کمیته از زمان وقوع بحران بزرگ مالی جهان و به مدت چهار سال است که قوانین بانکداری بین المللی را برای جلوگیری از تکرار چنین فاجعه ای تدوین می کند.

براساس این گزارش، قوانین جدید این کمیته از اول ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی اجرایی خواهد شد این در حالی است که مقررات این کمیته به علت پیچیدگی با واکنش شدید آمریکا مواجه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به نقل از این پایگاه خبری، “اریک اسپرات ” یکی از کارشناسان اقتصادی تصریح کرد: فلزات گرانبها بویژه طلا می توانند بهترین راه حل برای بی ثباتی سیستم بانکداری جهان به شمار آیند.

این کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری روی طلا بهترین جایگزین برای چاپ پول و خرید اوراق قرضه برای بانکها می باشد افزود: بانکهای غیر غربی جهان سرمایه گذاری روی طلا را در ذخایر ارزی خارجی خود گنجانده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×