اخبار نساجی

پیام مهندس علیرضا حائری دبیر انجمن صنایع نساجی ایران به مناسبت انتشار یک هزارمین شماره روزنامه گسترش صنعت: «صدق گفتارها، صحت نوشتارها»

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیام مهندس علیرضا حائری دبیر انجمن صنایع نساجی ایران به مناسبت انتشار یک هزارمین شماره روزنامه گسترش صنعت: «صدق گفتارها، صحت نوشتارها»

 

بدون شک در جامعه امروزی و علی رغم توسعه فضاهای الکترونیکی نقش مطبوعات همچنان در تمامی عرصه های جامعه اعم از اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … انکار ناپذیر است و این رسانه وظیفه اطلاع رسانی و رسالت ارائه اطلاعات گوناگون برای سلایق مختلف جامعه را کماکان عهده دار می باشد.

روزنامه گسترش صنعت نیز به عنوان یکی از مطبوعات فعال کشور با بهره مندی از کادری حرفه ای، پرکار و علاقمند این رسالت را بر عهده داشته و جای خود را در بین روزنامه های اقتصادی و صنعتی کشور باز کرده و با توجه به صدق گفتار و صحت نوشتارهای خود به خوبی اعتماد عمومی را به سوی خود جلب نموده است و با انعکاس نظریات و دیدگاه های بخش خصوصی نیز فضایی با نشاط را برای مخاطبین ایجاد نموده است که هرچه حجم و گستردگی این گونه مطالب بیشتر باشد، قطعاً بر غنا و تأثیرگذاری آن افزوده خواهد شد و طبعاً محافظه کاری در این زمینه به اعتبار هر نشریه ای لطمه وارد خواهد ساخت.

بدیهی است وجود و حضور مطبوعاتی متعهد و پاسخگو می تواند فضایی سرشار از اعتماد متقابل و امید را در بین مخاطبین ایجاد نماید که روزنامه گسترش صنعت یکی از این نمونه ها می باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این روزنامه علاوه بر بخش های اقتصادی مختلف و متنوع توانسته با ارائه اطلاعاتی در سایر زمینه ها منجمله حوزه های سیاسی، اجتماعی و ورزشی به یک روزنامه جامع و فراگیر تبدیل شود و پا را از یک روزنامه صرفاً صنعتی فراتر گذاشته است.

اینجانب نیز به سهم خود و به عنوان دبیر یکی از قدرتمندترین تشکل های کارفرمایی کشور، انتشار یک هزارمین شماره از این روزنامه را به تمامی مدیران، دبیران و خبرنگاران پرتلاش و صادق این روزنامه و همچنین به مخاطبین آن تبریک و تهنیت عرض نموده و تداوم موفقیت های دوستانمان را در این نشریه آرزومندیم.

مهندس علیرضا حائری
دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×