اخبار نساجی

طحان پور: نامه به وزیر صنعت برای از سرگیری واردات لوازم خانگی ضروری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

طحان پور: نامه به وزیر صنعت برای از سرگیری واردات لوازم خانگی ضروری

 

رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با بیان اینکه برای غضنفری نامه نوشته‌ایم، اظهار داشت: واردات لوازم خانگی ضروری با هماهنگی وزارت صنعت از هفته آینده از سر گرفته می‌شود.

محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ممنوعیت واردات لوازم خانگی موقتی است و تا هفته آینده در خصوص برخی از اقلام لوازم خانگی واردات از سر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه برای آقای غضنفری وزیر صنعت نامه نوشته‌ایم، اظهار داشت: برخی از اقلام لوازم خانگی مثل ظرفشویی، تلویزیون‌های بالای ۴۶ اینچ، یخچال فریزرهای بالای ۵ میلیون تومان و اجاق‌گازهای گرانقیمت باید در لیست ممنوعیت واردات قرار گیرند اما برخی کالاها مثل لباسشویی تا ۷ کیلوگرم،یخچال تا ۲۰ فوت و تلویزیون تا ۴۶ اینچ جزء کالاهای ضروری لوازم خانگی است و عموم مردم از آن استفاده می‌کنند لذا ممنوعیت واردات آن باعث می‌شود تا بازار به هم بریزد، لذا از وزارت صنعت خواسته‌ایم تا این کالاهای عمومی و ضروری ارز مبادله‌ای دریافت کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس اتحادیه کشوری لوازم خانگی با ابراز امیدواری بر اینکه تا هفته آینده این کالاها از ارز مبادله‌ای استفاده کنند، گفت: ما هم مثل وزارت صنعت معتقدیم لوازم خانگی لوکس نباید ارز مبادله‌ای دریافت کنند اما در عوض لوازم خانگی ضروری باید از این ارز استفاده کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×