اخبار فرش ماشینی

صنف نساجی: ارز دولتی به ما تعلق نمیگیرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صنف نساجی: ارز دولتی به ما تعلق نمیگیرد

ارز دولتی در حرف به صنعتگران تعلق می‌گیرد، اما در عمل چنین چیزی نیست، یا اگر هم داده شود، نحوه دریافت به صورتی است که مخارج جانبی گرفتن ارز، قیمت تمام شده را به نزدیک ارز آزاد می‌رساند.

یک تولیدکننده صنف نساجی با بیان این مطلب اظهار کرد: ‌تولید در صنعت نساجی ایران بسیار مشکل است. عشق و علاقه به این صنعت باعث ایجاد سماجت در ما برای مقابله با مشکلات می‌شود.

علیرضا ایران‌نژاد گفت:‌ کارخانه تولیدی ما برای تامین مواد اولیه خود احتیاج به پشم دارد که پشم داخلی جوابگوی نیاز ما نیست و کارخانه برای تامین مواد اولیه خود مجبور به خرید از کشورهای دیگر است که خود این امر همراه با مشکلاتی همراه است.

وی تصریح کرد: شرایط ترخیص کالا از گمرک خیلی آسان نیست و حدود ۱۵ روز به طول می‌انجامد تا مواد اولیه از گمرک به کارخانه واقع در شهرک صنعتی برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود بانک و تسهیلات بانکی در شهرک‌های صنعتی گفت: در شهرک صنعتی نجف‌آباد اصفهان که مشغول فعالیت هستیم، بانک وجود دارد، اما هیچ گونه تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان قرار نمی‌دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×