اخبار نساجی

صنعت پوشاک ایران فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است

 

صنعت پوشاک ایران فرصت خوبی برای سرمایه گذاران است

ایران با داشتن جمعیتی حدود ۷۵ میلیون نفر بزرگ ترین مصرف کننده پوشاک در منطقه است و این فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در این صنعت است.

تعدادی از فعالان صنعت پوشاک تهران روز یکشنبه در نشست تخصصی بررسی راهکارهای سرمایه گذاری و ایجاد برند مشترک در صنعت پوشاک ایران و ترکیه که در تهران برگزارشد، با اشاره به بازار خوب پوشاک در ایران، خواستار ورود ترکیه به این بازار شدند.

ˈرضا شمسˈ یکی از تولید کنندگان پوشاک تهران با بیان این که ایران می تواند بازار خوبی برای شرکت های ترکیه ای برای سرمایه گذاری در زمینه پوشاک باشد، گفت: این مسئله می تواند در زمینه صادرات پوشاک ایران موثر باشد.

وی افزود: صادرات مطلوب پوشاک در گرو دستیابی به فناوری های نوین تولید و افزایش آگاهی های جدید است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شمس گفت: تولید کنندگان پوشاک ایرانی به علت برخی محدودیت ها نمی توانند مواد اولیه مورد نیاز را تهیه کنند اما اگر مورد حمایت قرار گیرند، می توانند همین مواد اولیه را در داخل تولید کنند.

یک تولید کننده پوشاک مردانه نیز گفت: حدود ۲۰ میلیون نفر از جمعیت ایران به سن استفاده از کت و شلوار رسیده اند که این موضوع نیز بازار بسیار خوبی برای فعالیت شرکت های تولیدی داخلی و خارجی در این زمینه است.

این تولید کننده افزود: وجود شرکت های خارجی در بازار ایران رقابت ایجاد کرده و به رشد صنعت پوشاک کشور منجر می شود.

ˈچراغیˈ مشاور اقتصادی اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران نیز گفت: ایران بزرگترین مصرف کننده پوشاک در منطقه است که می تواند بازار خوبی برای تولید کنندگان ترکیه ای باشد.

وی افزود: نیروی کار ارزان، انرژی ارزان و امکانات دیگر می تواند جاذبه های خوبی برای سرمایه گذاران پوشاک ترکیه باشد.

چراغی خواستار افزایش سطح همکاری ها ایران و ترکیه در زمینه تولید پوشاک شد.

ˈمحمدحسین عرب کرمیˈ کارشناس فنی اتحادیه صنف فروشندگان و تولید کنندگان پوشاک تهران نیز گفت: ما در شرایط فعلی نیازمند حضور صنایع نساجی ترکیه در صنعت نساجی ایران هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×