اخبار نساجی

صنعت بیمه نیازمند گسترش فعالیت‌ها با استفاده از ابزارهای نوین است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صنعت بیمه نیازمند گسترش فعالیت‌ها با استفاده از ابزارهای نوین است

وزیراموراقتصادی و دارایی با تاکید بر این که صنعت بیمه نیازمند گسترش فعالیت‌ها با استفاده از ابزارهای نوین است، گفت: فعالیت‌های صنعت بیمه در سال گذشته باعث شد این صنعت عقب ماندگی خود نسبت به سایر حوزه‌های اقتصادی را جبران کند.

‘سید شمس‌الدین حسینی’ در مجمع عمومی بیمه مرکزی با بیان این مطلب افزود: برای تحرک بیشتر در این صنعت نیازمند نظم دهی، نظارت و یکپارچگی اطلاعاتی در کل صنعت با بهره گیری از فن آوری روز هستیم.

رئیس مجمع بیمه مرکزی با بیان این که بیمه مرکزی نهاد حاکمیتی و توسعه ای صنعت بیمه در کشور است گفت: دغدغه جدی در نهادهای بزرگ اقتصادی باید بر این مبنا باشد که این بخش‌ها از یک نهاد فراگیر به ابزار شرکت‌ها تبدیل نشوند و در این راستا به گونه‌ای عمل شود که فعالیت بیمه‌ای بر مبنای قاعده اعداد بزرگ صورت پذیرد.

حسینی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در طول سالهای اخیر گفت: ما کماکان نیازمندیم که خدمات بیمه ای را با همکاری شرکت های بیمه ای ترویج و تبلیغ کنیم .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به حادثه زلزله آذربایجان شرقی گفت: بنده شاهد بودم آنهایی که در این مناطق دارای بیمه نامه حوادث بودند در مدت ۲۴ ساعت خسارت‌های خود را دریافت کردند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: اگر فرهنگ بیمه در کشور گسترش پیدا کند نیاز به کمک‌های دولتی و غیر دولتی در اینگونه حوادث کمتر می‌شود.

رئیس مجمع بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که صنعت بیمه در دنیا از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است گفت: ما نیازمند این هستیم که دامنه این صنعت را در کشور بصورت عمقی گسترش دهیم و در این زمینه نیازمند نوآوری و آموزش با بهره گیری از ابزارهای نوین و فن آوری‌های روز دنیا هستیم.

حسینی اظهارداشت: بخش سرمایه گذاری در صنعت بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است و بیمه گران نباید سرمایه‌های خود را حبس کنند و برای سرمایه‌گذاری بیشتر از مشاوران حرفه‌ای استفاده کنند تا سرمایه گذاری‌ها به اموال و دارایی‌های غیرمولد تبدیل نشود.

وی تصریح کرد: صنعت بیمه کشور مستقل از بحث های تحریم باید به بازارهای بین‌المللی توجه ویژه داشته و به گونه ای کارکند که در خارج از کشور نیز پایگاه داشته باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×