اخبار نساجی

صندوق سرمایه گذاری عراق تاسیس می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با هدف حمایت از بازرگانان ایرانی

صندوق سرمایه گذاری عراق تاسیس می شود دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و عراق با هدف حمایت از بازرگانان ایرانی، تأمین منابع مالی، تأمین پروژه ها و تسهیل در مراودات تجاری دو کشور به زودی تأسیس خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، ‘جهانبخش سنجابی شیرازی’ در نشست هیأت موسس صندوق سرمایه گذاری دو کشور همچنین هماهنگی کامل نهادها و سازمان های ذیربط در عراق نقش موثر شرکت های سرمایه گذار در بسترسازی و فضاسازی تجارت میان دو کشور تأکید کرد.

وی تصریح کرد: فضای حاکم بر اقتصاد عراق رقابتی است و تأخیر در ورود شرکت های سرمایه گذاری ایرانی به این عرصه خالی کردن میدان برای رقبای دیگر است.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از جمله ضروریات ورود به این عرصه رقابتی را ایجاد صندوق سرمایه گذاری عراق عنوان بیان کرد.

وی تصریح کرد: مدیریت فرصت ها، مدیریت منابع و زمینه سازی در جهت توسعه سرمایه گذاری در عراق از دیگر هدف های ایجاد صنندوق سرمایه گذاری مشترک است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سنجابی شیرازی با اشاره به تفاهم چند میلیارد دلاری مقامات ارشد دو کشور در حوزه سرمایه گذاری اظهار امیدواری کرد: فعالان اقتصادی باید از ظرفیت ایجاد شده برای ورود به پروژه های بزرگ آن کشور نهایت بهره مندی را داشته باشند.

در پایان این نشست مقرر شد اساسنامه صندوق سرمایه گذاری مشترک پس از تنظیم در هیأت رئیسه اتاق مشترک به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسیده تا صندوق هر چه زودتر تاسیس شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×