اخبار فرش ماشینی

صادرات ۱۰.۸ میلیارد دلاری منسوجات و پوشاک ویتنام در هشت ماهه اول سال ۲۰۱۲

 

صادرات 10.8 میلیارد دلاری منسوجات و پوشاک ویتنام در هشت ماهه اول سال 2012

مازاد تجاری بخش نساجی و پوشاک ویتنام در هشت ماهه اول سال ۲۰۱۲ به ۵.۳ میلیارد دلار رسید.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران به نقل از خبرگزاری ویتنام، مازاد تجاری بخش نساجی و پوشاک ویتنام در هشت ماهه اول سال ۲۰۱۲ به ۵.۳ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش انجمن صنایع نساجی و پوشاک ویتنام ، صادرات منسوجات و پوشاک این کشور در هشت ماهه اول سال ۲۰۱۲ به ۱۰.۸ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت. منسوجات و پوشاک ویتنام یکی از ده محصول مهم صادراتی این کشور بشمار می رود.

انجمن صنایع نساجی و پوشاک ویتنام افزود : افزایش مازاد تجاری بخش نساجی و پوشاک ویتنام در طی سال جاری موجب کاهش واردات این کشور شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در مجموع ، میزان خودکفایی مواداولیه و تجهیزات نساجی ویتنام به ۴۹.۵ درصد رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد رشد را نشان می دهد.
انجمن صنایع نساجی و پوشاک ویتنام متذکر شد، گردش صادرات منسوجات و پوشاک به بازار های بزرگ خارجی افزایش زیادی داشته است.

در هفت ماهه سال ۲۰۱۲ ، صادرات منسوجات و پوشاک ویتنام به آمریکا با ۱۰.۶ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴.۲ میلیارد دلار رسید.

همچنین صادرات منسوجات و پوشاک به ژاپن با ۲۳ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از یک میلیارد دلار و صادرات منسوجات و پوشاک به کره جنوبی با بیش از ۱۹درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴۵۲ میلیون دلار رسید.

در هفت ماهه اول سال ۲۰۱۲، صادرات منسوجات و پوشاک ویتنام به کشور های عضو اتحادیه اروپا با ۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۱.۳ میلیارد دلار رسید.

طبق اظهارات دبیر کل انجمن صنایع نساجی و پوشاک ویتنام، بخش نساجی و پوشاک این کشور در نظر دارد خود را به هدف صادراتی ۱۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۲ برساند.

ترجمه: مریم گرامی فهیم
منبع: VNS

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×