اخبار فرش ماشینی

صادرات ۳۰۰ میلیون دلاری فرش دستباف به چین در سال جاری

صادرات ۳۰۰ میلیون دلاری فرش دستباف به چین در سال جاری

صادرات ۳۰۰ میلیون دلاری فرش دستباف به چین در سال جاری

رئیس مرکز ملی فرش از هدفگذاری صادرات ۳۰۰ میلیون دلار فرش دستباف به چین در سال جاری خبر داد.

‘محمدباقر آقا علیخانی’ با بیان این که، فعالان اقتصادی ایران در زمینه صادرات فرش امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه دموتکس شانگهای حضور فعالی داشتند، افزود: برای توسعه صادرات فرش به چین‌،فاز نخست مطالعات میدانی بازار چین را دستور کار قرار دادیم که این مطالعات از سوی یک هیات چینی و از ماه آینده شروع به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال برای توسعه بازارهای خارجی برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفته است و بر همین اساس شرکت‌های ایرانی از ابتدای امسال در راستای ورود به بازارهای جدید صادراتی و با توجه به تجربه سال گذشته در نمایشگاه دموتکس چین شرکت کردند.
آقا علیخانی گفت: ۱۳ شرکت فعال ایرانی در زمینه صادرات فرش دستباف در ۴۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در دموتکس شانگهای هنر هنرمندان و کیفیت بالای کالای ایرانی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که، بازار چین برای صادرات فرش دستباف دارای توانمندی بالقوه‌ای است، افزود: صادرکنندگان فرش دستباف ایرانی برای سرمایه‌گذاری در بازار چین می‌توانند مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا فعالیت‌های گسترده‌ای در بازارهای جدید از جمله چین در حال انجام است و درصدد هستیم بازارهای قدیم فرش ایران را نیز تقویت کنیم‌.

تحریریه مجله کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

by: Behnam Ghasemi – kohan textile journal

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×