اخبار نساجی

صادرات و واردات نمایندگان/درد بی‌درمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صادرات و واردات نمایندگان/درد بی‌درمان

سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست و نهمین اجلاس سراسری روسای آمورش و پرورش مناطق کشور با حاشیه‌های همراه بود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز چهارشنبه در بیست و نهمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش مناطق کشور حضور یافت و برای حاضرین در این اجلاس سخنرانی کرد.

پیش از سخنرانی لاریجانی حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به ایراد سخن پرداخت و بعد از سخنرانی وی گروه سرودی در جایگاه حاضر و به اجرای برنامه پرداخت.

زمانی که لاریجانی در جایگاه سخنرانی حضور یافت خطاب به حضار گفت: هوای سالن گرم است و من خیلی قصد سخنرانی ندارم باد زدن‌های شما نشان دهنده تنوع مشکلاتتان است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در ادامه با اشاره به شعر قرائت شده از سوی گروه سرود گفت: شعر مذکور خوب بود و فکر می‌کنم همه کارهایی که آقای حاجی بابایی می‌خواست انجام دهد در این شعر گنجانده شده است.

رئیس قوه مقننه در ادامه گفت: آقای حاجی بابایی که از صادرات مجلس به آموزش و پرورش است از نیروهای خوب در هیئت رئیسه مجلس بود، البته صادرات آموزش و پرورش در مجلس هم کم نیست.

لاریجانی پیش از اینکه سخنرانی خود را ارائه کند خطاب به حضار گفت در این چند روز از بس سخنرانی گوش داده‌اید خسته‌ شده‌اید و سخنرانی دانی شما پر شده است.

زمانی که لاریجانی سخنرانی خود را آغاز کرد،یکی از نیروهای اجرایی بطری آبی روی سن گذاشت تا زمانی که لاریجانی خسته شد گلوی تازه کند اما لاریجانی گفت که این آب را اینجا نگذارید تحرک من زیاد است می‌افتد.

در اواسط سخنرانی هنگامی که لاریجانی به دغدغه‌ها و مسائل مالی و معیشتی معلمان اشاره کرد و گفت با توجه به اوضاع کنونی کشور و گرانی‌ها وضع مادی معلمین باید بسیار مورد توجه قرار گیرد حضار با کف زدن از سخنان وی استقبال کردند؛ لاریجانی هم خطاب به آنها گفت مثل اینکه درد بی‌درمان همین بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×