اخبار فرش ماشینی

صادرات فرش به خوبی مدیریت نمی شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس اتحادیه فرش و موکت ماشینی تهران گفت: چون ما الان مازاد بر تولید داریم این مازاد قطعا باید در بخش صادرات جذب شود که متاسفانه شرایط و امکاناتی که دولت در این زمینه باید فراهم کند، مهیا نشده است.

هادی کمالیان رئیس اتحادیه فرش و موکت ماشینی تهران  با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش و موکت، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۶ سالن به نمایش کالاهای ایرانی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: دو غرفه به نمایش فرش‌های ترکیه آنهم در حد فرش‌های فانتزی اختصاص یافته و قالیچه‌های فانتزی زیر ۶متر هستند.

رئیس اتحادیه فرش و موکت ماشینی تهران در ادامه این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه واردات آنچنانی در صنعت فرش ماشینی نداریم و تکیه بیشتر بر تولیدات داخلی است و مردم از تولید داخلی استقبال می‌کنند.

کمالیان با تأکید بر نظر مصرف کننده و خریدار تامین در طراحی فرش ها، گفت: اکنون در بخش فرش و موکت ماشینی صادرات داریم، ولی مدیریت نشده است و اگر به درستی اداره و کنترل شود، شرایط خوبی ایجاد خواهد شد.

رئیس اتحادیه فرش و موکت ماشینی تهران گفت: چون ما الان مازاد بر تولید داریم  این مازاد قطعا باید در بخش صادرات جذب شود که متاسفانه شرایط و امکاناتی که دولت در این زمینه باید فراهم کند، مهیا نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کمالیان با اشاره به این موضوع که چون تمام خواسته‌ها و نظرات مصرف‌کنندگان را تولیدکنندگان داخلی تامین می‌کنند، قاچاق در صنف ما جایگاهی ندارد، خاطرنشان کرد: صنف ما در بخش صادرات، نیاز به تسهیلات و حمایت دارد و در بخش ساماندهی واحدهای صنفی که همکاری سازمان اماکن را می‌طلبد نیز خواستار مساعدت هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر، فعالیت واحدهای بدون پروانه دغدغه و معضل ماست و این موضوع هم گرفتاری‌هایی را برای مشتری به وجود آورده که با عرضه جنس‌های نامرغوب مواجه می‌شوند و هم مشکلاتی را برای ما به عنوان اتحادیه ایجاد کرده است.

رئیس اتحادیه فرش و موکت ماشینی تهران گفت: تا جایی که کار مربوط به ما بود، انجام دادیم، یعنی واحدهایی که پروانه ندارند، معرفی شده‌اند، امّا ساماندهی آنها هنوز انجام نشده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×