اخبار نساجی

قائم مقام صنایع پتروشیمی : ۷۶ طرح نیمه کاره پتروشیمی در کشور وجود دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 قائم مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ۶۷ طرح نیمه کاره پتروشیمی با پیشرفت یک تا ۹۶ درصد از برنامه های توسعه چهارم و پنجم در کشور رها شده است.

به گزارش ایرنا ‘محمدحسن پیوندی’ شامگاه یکشنبه در آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین المللی ‘تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی’ در شیراز بیان کرد: این طرح های نیمه کاره به برنامه توسعه ششم سرازیر شده است.

وی از جمله دلایل به اتمام نرسیدن این طرح ها در هشت تا ۱۰ سال گذشته را نحوه خصوصی سازی نامناسب، شیوه هدفمند کردن یارانه ها و تحریم های تحمیلی دانست.

پیوندی اظهار داشت: باید سرمایه گذاری در زمینه طرح های پتروشیمی به شدت افزایش یابد چرا که این مهمترین ابزار کار و اساسی ترین زیرساخت برای توسعه طرح های آینده پتروشیمی کشور است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اضافه کرد: صنعت پتروشیمی کشور تحت تاثیر پدیده هایی قرار گرفته که بر اثر آن منابع مالی کشور نیز از سمت غرب به سمت شرق کشور گرایش پیدا کرده است.

پیوندی ادامه داد: در پنج سال آینده کشورمان صاحب ۲۵ میلیون تن متانول خواهد شد که این پدیده شوک عظیمی به بازار خاورمیانه وارد خواهد کرد.

این آیین با حضور مسوولان استان فارس برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×