اخبار نساجی

شیب افزایش قیمت خودرو تندتر شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شیب افزایش قیمت خودرو تندتر شد

به‌رغم مصوبه ستاد تنظیم بازار مبنی بر لغو مصوبه کمیته خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت و افزایش ۶ درصدی قیمت‌ها، خودرو‌سازان افزایش قیمت‌ها را اعمال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ما، افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در حاشیه بازار در روزهای پایانی سال گذشته و مصوبه کمیته خودرو مبنی بر قیمت‌گذاری مجدد و افزایش قیمت ۶ درصدی برخی خودروهای ساخت داخل زمینه را برای گرانی بیشتر خودروهای داخلی فراهم کرده و خودرو‌سازان داخلی در سال ۹۱ علاوه بر اعمال افزایش قیمت‌هایی که با وتوی ستاد تنظیم بازار( هیات دولت) مواجه شده بود اکنون مبالغی را تحت عنوان بیمه، مالیات و کارت طلایی از مشتریان دریافت می‌کنند.

ابلاغ قیمت‌های جدید توسط خودرو‌سازان

محصولات شرکت ایران خودرو که در روزهای پایانی سال افزایش قیمت بی‌رویه‌ای در حاشیه بازار را شاهد بوده، در نخستین روزهای امسال با قیمت‌های جدید کمیته خودرو که براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار لغو شده بود به مشتریان عرضه می‌شود و علاوه بر آن در قیمت‌های جدید ۳۰۰ هزار تومان تحت عناوینی مانند بیمه و مالیات بر ارزش افزوده از مشتریان دریافت می‌شود. در گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو نیز علاوه بر اعمال افزایش قیمت‌های کمیته خودرو در مورد تندر ۹۰ و برخی دیگر از محصولات، قیمت انواع پراید نیز با افزایش چند صد هزار تومانی مواجه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×