اخبار فرش ماشینیتکنولوژی و ماشین آلات

اکتشافات جدید شرکت وندویل در زمینه بافت فرش ماشینی

شرکت وندویل Vandewiele، یکی از تولید کنندگان پیشرو در بازار جهانی با راه حل های جامع بافت فرش خود، به میلان آمد تا برای اولین بار در نمایشگاه ایتما ۲۰۲۳ که در تاریخ ۸ تا ۱۴ ژوئن برگزار می شد، سه دستگاه جدید قالی بافی را ارائه دهد.

دستگاه قالی بافی RCF با «Fast Creel» دیجیتال، با بالاترین سرعت تا کنون، تا ۲۵۰ دور در دقیقه بافت انجام میدهد و همچنین انعطاف‌پذیری را برای تغییرات سریع رنگ، توقف کمتر دستگاه و تغییرات قابل برنامه ریزی و ضایعات نخ ارائه می‌دهد.

دستگاه سه راپیر کات-لوپ USF با راه حل Fast Creel دارای امکان ساختارهای بافت جایگزین و کنترل کشش کامل در حلقه ها است. آخرین راه حل ها برای کارایی بالاتر، تولید بی نظیر و پایداری بهبود یافته در غرفه Vandewiele در برابر چشمان تولیدکنندگان فرش جهان فرار گرفت.

در بخش ماشین‌های بافندگی فرش هندلوک یا همان دست باف گونه Handlook، نسل جدید HCE3+ مجهز به دستگاه‌های ژاکارد Vandewiele U4 است تا ساختار بافت سه راپیر بسیار پربازده را اعمال کند و جلوه‌های بافت مسطح محلی ایجاد کند که امکانات جدیدی را در طراحی و نوشتن متن نشان می‌دهد. همه ماشین‌های بافندگی با نام اختصاری ACES مشخص می‌شوند: ماشین‌های خودمختار با حسگرها و قابلیت‌های تحلیلی، ماشین‌های متصل، حرکت‌های الکتریکی به جای درایوهای مکانیکی، و ماشین‌های هوشمندی که هوش مصنوعی را به‌جای اپراتورها اعمال می‌کنند.

برندهای شرکت وندویل از بخش‌های مختلف آخرین فناوری‌های خود را ارائه کردند

در مجموع ۷ دستگاه ژاکارد Bonas در ITMA در سالن ۱۰، غرفه ۲۰۱ به نمایش گذاشته شد تا فناوری آینده را نشان دهد. Vandewiele – Cobble، یک تولید کننده پیشرو در ماشین آلات تافتینگ و لوازم جانبی، قرار است آخرین نوآوری خود، ماشین تافت با سرعت بالا (HST) را در ITMA ۲۰۲۳ به نمایش بگذارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

راه حل کارآمد تافتینگ Savio جدیدترین سیم پیچ اتوماتیک SAVIO Proxima Smartconer® را در نقشه راهی که در نمایشگاه ITME هند در دسامبر ۲۰۲۲ در ITMA میلان آغاز شده بود، راه اندازی خواهد کرد.

MEMMINGER-IRO GMBH یکی از پیشتازان بازار در توسعه، تولید و فروش فیدرهای نخ، سیستم های نظارت و روانکاری برای ماشین های بافندگی، خود را در غرفه نمایشگاهی به مساحت ۲۴۰ متر مربع در سالن ۴ غرفه D108 معرفی می کند.

بخش اکستروژن BCF شرکت نیز با آخرین پیشرفت‌های خود در نمایشگاه حضور خواهد داشت که بر روی صرفه‌جویی در انرژی، حمل و نقل آسان و بازیافت و همچنین سایر مارک‌های آن در بافندگی، تافتینگ، اکستروژن نخ، تنظیم حرارت یا تکمیل تمرکز دارد.

ماشین آلات جدید ون دویل فرش در ایتما

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×