اخبار فرش ماشینی

شرکت ناجی پوشش سیستان و بلوچستان قطب پوشاک نظامی کشور است

 

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: شرکت ناجی پوشش استان با تولید پوشاک دستگاهای مختلف نظامی و انتظامی به عنوان قطب پوشاک نظامی کشور محسوب می شود.

به گزارش روز دوشنبه سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان «جواد میر» افزود: شرکت ناجی پوشش بر اساس فرمان رهبرمعظم انقلاب در سفر به سیستان و بلوچستان و موظف کردن دستگاه های نظامی و انتظامی به سرمایه گذاری در این استان، در سال ۸۷ آغاز به کار کرد.

وی با بیان این که هم اینک این شرکت به عنوان قطب پوشاک نظامی کشور ایفای نقش می کند اظهار داشت: این واحد در صورت ایجاد بازار مصرف جدید و با حضور در نمایشگاه های بین المللی می تواند در زمینه صادرات نیز موفق عمل کند.

مدیر آموزش، پرورش و نوآوری شرکت ناجی پوشش سیستان و بلوچستان نیز گفت: هم اینک ۱۰۰ درصد پوشاک ناجا ، ۱۰ درصد پوشاک سپاه و ۵۰ درصد پوشاک وزارت دفاع در این کارخانه تولید می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

«نوید خزایی» افزود: نخستین دپارتمان تحقیقات پوشاک نظامی کشور نیز در زاهدان در حال راه اندازی است و همچنین بزودی مرکز آموزش و تولید بازار محور برای ارتقای مهارت پرسنل نیز در این مجموعه افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۳۲۵ نفر به صورت مستقیم در این واحد فعالیت می کنند و با اجرایی شدن برنامه این شرکت برای توسعه فعالیت ها، پنج هزار اشتغال برای آن پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: خرید کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر برای تامین پارچه، راه اندازی واحد «تاسوکی بافت» زابل و افزایش ظرفیت تولید از جمله برنامه های توسعه ای این شرکت است.

مدیر آموزش و پژوهش و نوآوری شرکت ناجی پوشش ادامه داد: بنیاد تعاون ناجا پشم بافی آسیا را برای تولید پارچه فاستونی مورد نیاز پوشاک نظامی و انتظامی را راه اندازی کرده که نقش موثری در افزایش تولید این شرکت و به تبع آن اشتغال و توسعه اقتصادی سیستان و بلوچستان دارد.

خزایی گفت: به جزء پوشاک نظامی انواع پوشاک آموزش و پرورش ، لباسهای کارگاهی ، لباس فرم ادارات ، پیراهن کلاسیک و انواع مانتو نیز در این کارخانه تولید می شود.

وی خاطر نشان کرد: از جمله افتخارات این شرکت می توان به عنوان کارآفرین نمونه استان در سال ۸۸، تولید کننده نمونه در سال ۸۹، نام دار صنعت کشور در سال ۹۰، برترین تولید کننده پوشاک نظامی کشور در سال ۹۲ و طرح برتر استان در جشنواره ی منطقه ای ایده های برتر نام برد.

وی گفت: این شرکت دارای واحد پژهش R&D(آر اند دی ) و دارای گواهینامه معتبر مدیریت کیفیت ISO 9001 است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×