اخبار فرش ماشینی

شرکت ریئل اُفست

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش سرویس ترجمه مجله کهن شرکت ریئل افست با بیست سال تجربه در زمینه لیبل(برچسب) و تعیین استاندارد محصولات به فعالیت می‌پردازد که مورد تأیید شرکت اکوتکس(شرکت اتریشی فعال در زمینه تعیین استاندارد در سطح بین‌المللی) است. در ادامه معرفی کوتاهی از این شرکت می‌آید و در انتهای متن نیز بروشور مخصوص این شرکت جهت آشنایی بیشتر به صورت PDF قرار داده می‌شود.

 

معرفی:

در ابتدا هدف‌مان تبدیل ایده‌های ناب نو و آوانگاردی که در ذهن داشتیم را به صورت کاربردی به یک واقعیت بود. در حوزه تخصصی خود به یک الگو تبدیل شویم. استانداردهای کیفی را تعیین کنیم. برا تولیدکنندگانی که به دنبال کارهای نو بودند ایده های جدید ارائه دهیم. و ما این اهداف را از همان روز نخست شروع به کار تا به امروز ادامه داده‌ایم. فلسفه تشکیل ما خاص، باکیفیت،با سرعت و در زمان لازم بتوانیم خدمات ایده‌آل و مورد نیاز ارائه دهیم. با کادری حرفه‌ای و مسلط به تکنولوژی روز جهت طراحی. تیمی که بیشتر به جزئیات و کیفیت محصول دقت خاصی دارد و کم کاری در این زمینه ها ندارد و به تلاش‌مان این است که رضایت از مشتری نیز را در سطح بالایی نگهداریم. با درک متقابل خواهانیم برای برند شما یک راهکار موفق ارائه دهیم.

 

Reel Ofset به واسطه کارمندان با تجربه مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه‌ها آماده ارائه بهترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین محصولات به مشتریان خود است. به خدمات قابل اعتماد و محصولات با کیفیت تولید شده خود افتخار می‌کنیم و حاضریم همچنان برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در رابطه با بسته بندی، برچسب (لیبل) و آیتم های تبلیغاتی نیازهای‌تان را رفع کنیم. خوشحالیم از اینکه می‌توانیم تمام نیازهای شما را با راه حل‌های گوناگون و منطقی برآورده کنیم. از آنجایی که تمامی محصولاتی که تولید می‌کنیم، چهره بیرونی و نمایان محصولات هستند، این برند ما است که بیشتر در  ذهن مشتری می‌ماند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

خصوصیات و ارزش‌های ما

بررسی عملکرد محصولات بر اساس فرآیندهای ورودی / خروجی.

حفظ پتانسیل و ظرفیت خود در سطح حداکثر برای ارائه خدمات بهتر برای مشتریان خود

شرکت تولیدی ما خود را با توجه به گروه‌های محصولی مورد درخواست مشتریان وفق می‌دهد

به هنگام اتمام تولید محصول، با ابتکار عملی که به خرج می‌دهیم، در زمان مقرر شده کالا را تحویل می‌دهیم

 

جهت دانلود بروشور ر روی لینک زیر کلیک کنید

 

دریافت بروشور

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×