اخبار نساجی

شرایط جدید وام‌دهی به بدهکاران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

  مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: بخشنامه حل مشکل بدهی شش دسته از صنایع و واحدهای تولیدی بدهکار به شبکه بانکی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اصغر میرمحمدصادقی گفت: واحدهای تولیدی که به دلیل کاهش فروش با کاهش سود روبرو شده اند، واحدهایی که تسهیلات قبلی را در محل مورد توافق با بانک هزینه کرده اند و واحدهایی که با وجود مشکلات، تعدیل نیرو نداشته اند یا تعهد کنند نیروهای تعدیلی را به کار برگردانند می توانند از تسهیلات جدید بانک ها استفاده کنند.

وی افزود: واحدهای تولیدی که از دولت طلبکار هستند، واحدهایی که تولید آنها بخاطر شرایط کلان اقتصادی نظیر نوسانات ناگهانی نرخ برابری اسعار به مشکل برخورده و همچنین واحدهایی که دارای توان صادراتی تشخیص داده شوند هم می توانند از تسهیلات جدید بهره مند شوند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی تاکید کرد: بانک ها و موسسات اعتباری موظفند با مدنظر قرار دادن اصول کلی حاکم بر تخصیص منابع و از جمله تحکیم وثیقه برای بدهکاران، با واحدهای تولیدی همکاری کنند.

به گفته مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، این تصمیم به دستور رئیس کل بانک مرکزی برای خروج هرچه سریعتر اقتصاد از رکود و حل مشکلات واحدهای تولیدی صادر شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×