اخبار نساجی

شرایط اعطای وام “ودیعه مسکن” به دانشجویان متاهل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرایط اعطای وام

بر این اساس به دانشجویان شهرهای بزرگ پنج میلیون تومان، برای پنج شهر بزرگ (تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان) چهار میلیون تومان و برای سایر شهرها نیز به متقاضیان سه میلیون تومان وام ودیعه مسکن ارائه می‌شود.

سرپرست امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری شرایط اعطای وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل را تشریح کرد.

دکتر اسکندری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشجویان متاهل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از وام ودیعه مسکن بهره‌مند شوند، گفت: دانشجویان پس از فراغت از تحصیل باید به صورت یکجا مبلغ وام را باز پرداخت کنند.

وی در خصوص میزان وام ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل تحصیلات تکمیلی، اظهارکرد: بر این اساس به دانشجویان شهرهای بزرگ پنج میلیون تومان، برای پنج شهر بزرگ (تبریز، شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان) چهار میلیون تومان و برای سایر شهرها نیز به متقاضیان سه میلیون تومان وام ودیعه مسکن ارائه می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسکندری در خاتمه اضافه کرد: همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ساکن در شهر تهران نیز ۳/۳۰۰ میلیون تومان و همچنین دانشجویان شهر بزرگ و سایر شهرها نیز می‌توانند دو میلیون تومان وام ودیعه مسکن دریافت کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×