اخبار فرش ماشینی

شبکه «بازار» صنعت پوشاک را بررسی می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شبکه «بازار» صنعت پوشاک را بررسی می‌کند

شبکه تلویزیونی بازار در برنامه‌ی «جامه» صنعت پوشاک ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

پوشاک از مهم­ترین اقلام مصرفی خانواده و جزو صنایع فرهنگی است و علاوه بر جنبه­‌های اقتصادی دارای ویژگی­‌های فرهنگی و ارزشی است.

این برنامه با حضور کارشناسان و دست­‌اندرکاران بازار و صنعت پوشاک با هدف آشنایی بیشتر مخاطب با چرخه فرهنگی ـ صنعتی بازار پوشاک ایران و معرفی طرح‌های برتر و تقویت رابطه ایده تا بازار تهیه شده است.

برنامه «جامه» با موضوعات متنوع، معیارهای خرید و فروش موفق، روند طراحی، تولید و عرضه پوشاک، کیف و کفش را بررسی می­‌کند و شامل گزارش­‌های مستندی از واقعیت­‌های بازار پوشاک ایران است و در بخش­‌های متنوع مخاطب خانواده را با استانداردهای موجود و نحوه استفاده صحیح از البسه و کیف و کفش به عنوان مجموعه­ ای از اقلام اصلی سبد خرید خانوار آشنا می­‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برنامه جامه با به تصویر کشیدن موفقیت‌های تولیدات داخلی، در عرصه رقابت با محصولات خارجی، هدف تعالی بازار و صنعت پوشاک کشور را دنبال می­‌کند.

برنامه «جامه» به تهیه‌کنندگی محبوبه منصوری‌پور، کارگردانی محمد علی رهبر و سید خلیل میراشرفی در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه­‌ای تولید شده و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه بازار به روی آنتن می رود و تکرار آن ساعت ۱۱ صبح و ۱۷ عصر هر روز است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×