اخبار نساجی

شاهزاده سعودی ثروتمندترین عرب در جهان شناخته شد

 

شاهزاده سعودی ثروتمندترین عرب در جهان شناخته شد

نشریه فوربس در تازه ترین شماره خود با اشاره به ثروت ۱۲۱ میلیارد دلاری ۳۶ میلیاردر عرب، یک شاهزاده سعودی را با ۱۸ میلیارد دلار دارایی ثروتمندترین فرد عرب در جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس نشریه فوربس نوشت ارزش سرمایه و ثروت ۳۶ میلیاردر عرب در سال گذشته با ۳.۷ میلیارد دلار افزایش به بیش از ۱۲۱.۳ میلیارد دلار رسیده است . این رقم در سال ۲۰۱۰ میلادی به ۱۱۷.۶ میلیارد دلار رسیده بود .

بر اساس این گزارش الولید بن طلال آل سعود شاهزاده عربستان با ۱۸ میلیارد دلار همچنان ثروتمند ترین عرب به شمار می رود هر چند که میزان ثروت و دارایی وی در سال ۲۰۱۱ با کاهش روبرو شده است.

گروه های مخالف، خاندان سعودی را به دست اندازی به درآمدهای ملی و جمع آوری ثروت های کلان برای خود متهم می کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این گزارش حاکی است پس از الولید ، ژوزف سفرا میلیاردر برزیلی لبنانی با ۱۳.۸ میلیارد دلار ثروت و دارایی در جایگاه دوم قرار گرفته است . بر این اساس ارزش ثروت و دارایی چهار ثروتمند بزرگ امارات نیز در سال گذشته با ۷۰۰ میلیون دلار افزایش به بیش از ۷.۶ میلیارد دلار رسیده است .

بر اساس گزارش نشریه فوربس عربستان و لبنان با هشت ثروتمند بیشترین تعداد میلیاردر را در این فهرست در اختیار دارند . مصر نیز هفت ثروتمند و میلیاردر بزرگ در این فهرست دارد و از امارات نیز چهار ثروتمند و میلیاردر در این فهرست مشاهده می شود .

ورورد سه مراکشی میلیاردر در فهرست جدید فوربس از نکات ویژه و جالب توجه به شمار می رود .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×