اخبار فرش ماشینی

شانزدهمین ویترین بزرگ ماشین آلات و تجهیزات نساجی

CEMATEX، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی اروپا و برگزارکننده نمایشگاه ایتما، در انتخاب تشکیلات و محل برگزاری دوره های بعدی، از قالب جدیدی پیروی می کند.

 با توجه به اظهارات انجمن، این خط مشی جدید، بخشی از یک طرح دراز مدت استراتژیک است که CEMATEXبه منظور تقویت نام ایتما به عنوان سازمان دهنده نوآوری ها و حفاظت از منافع تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی در سراسر دنیا با ایفا کردن مؤثر قوانین و آیین نامه های سختگیرانه ایتما، و همچنین به منظور برگزاری نمایشگاهی جذاب و با ارزش در پیش گرفته است.

شانزدهمین دوره از نمایشگاه های ایتما از ۲۳ تا ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۱ در مرکز نمایشگاهی Fira de Barcelona Gran Via‌ واقع در شهر بارسلنای اسپانیا برگزار خواهد شد. این نخستین بار است که ایتما در این شهر برگزار می گردد. بارسلنا یکی از پویاترین و جذاب ترین کلان شهرها در اروپاست که برای میزبانی کنفرانس ها، همایش ها و نمایشگاه های بزرگ و کوچک مجهز می باشد. بیش از ۴۰۰۰۰ اتاق در هتل های این شهر آماده پذیرایی از مهمانان خارجی و داخلی است.

خانم Maria Avery دبیر کل انجمن CEMATEX درباره برگزاری ایتما ۲۰۱۱ اظهار داشته است: “بارسلنا تاکنون میزبان تعداد زیادی از نمایشگاه ها و کنفرانس های مهم بین المللی بوده است. ما مطمئن هستیم که این شهر برای برگزاری و برآوردن نیازمندی های نمایشگاهی چون ایتما ۲۰۱۱ آماده خواهد بود. همچنین ماه سپتامبر از جهت عالی بودن آب و هوا در بارسلنا برای شرکت کنندگان ایتما وقت مناسبی خواهد بود.”

آقای A.E. Roberts رئیس CEMATEX نیز گفته است: “نمایشگاه ایتما ۲۰۱۱ را با همکاری شرکت MPI در سنگاپور، برگزار خواهیم نمود. این شرکت برگزارکننده نمایشگاه ITMA ASIA در دوره های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵ بوده و برگزار کننده نمایشگاه ITMA ASIA + CITME در سال ۲۰۰۸ نیز خواهد بود.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×