اخبار نساجی

شاخص بورس در حال عقب‌گرد به مرز ۵۶ هزار واحد

 

شاخص بورس در حال عقب‌گرد به مرز 56 هزار واحد

بازیگران بازار سهام، از دقایق ابتدایی معاملات شاهد عرضه در اکثر نمادهای بورسی هستند، به طوری‌که شاخص کل با کاهش ۱۳۶ واحدی به مرز ۵۶ هزار واحد نزدیک شده است.

به گزارش فارس، از دقایق ابتدایی دومین روز معاملاتی هفته بازار سهام، شاخص کل با افت ۱۳۶ واحدی تا به لحظه تنظیم این گزارش مواجه شده و در مرز ۵۶ هزار واحد به سر می‌برد.

همچنین، برخی نمادهای بورسی با صف فروش همراه شده و این وضعیت در بازارهای فرابورس نیز دیده می‌شود؛ و همین امر موجب شکسته شدن صف خرید برخی شرکت‌ها در روزهای قبل شده است.

بنابراین گزارش، تمام شاخص‌های بورسی از جمله صنعت، ۵۰ شرکت فعالتر، آزاد شناور، ۳۰ شرکت بزرگ، بازار اول و دوم با کاهش روبه‌رو شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یادآور می‌شود، مخابرات ایران، مس شهید باهنر، پارس مینو، سرمایه‌گذاری سایپا، کیمیادارو، گروه صنعتی بارز و مارگارین برترین عرضه را به خود اختصاص می‌دهند.

همچنین، تا این لحظه از تنظیم گزارش( روز گذشته)، نماد معاملاتی شرکت‌هایی همچون داروسازی کوثر، ملی سرب‌وروی ایران، معادن منگنز ایران، گروه دارویی سبحان، فیبر ایران، رینگ‌سازی مشهد و سیمان شرق بیشترین کاهش قیمت را دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×