اخبار نساجی

سیستم های چاپ دیجیتال ZIMMER آماده حمایت از شما

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

چاپ منسوجات

سیستم‌های چاپ دیجیتال کلاریس می‌توانند تقریباً بر روی هر ماده بر پایه الیاف فرآیند چاپ را انجام دهند. از طریق تولیدکنندگان جوهر تایید شده، جوهرهای ری اکتیو، دیسپرس، سابلیمیشن مستقیم، اسیدی، VAT ایندانترن و جوهرهای کاتیونی در دسترس هستند.

محصولات نهایی رایج عبارتند از منسوجات خانگی از جمله ملافه، مبلمان، پرده، حوله، بسترهای مخملی و همچنین پارچه‌های بافتنی در صنعت مد.

سیستم های چاپ دیجیتال ZIMMER AUSTRIA
سیستم های چاپ دیجیتال ZIMMER AUSTRIA

کفپوش‌ها

طیف وسیعی از محصولات شامل کفپوش‌های خودرو، تبلیغات، فرش‌های مسکونی یا کاربردی و غیره، نیاز به تطبیق ویژگی‌های ثبات خاصی برای هر محصول دارند. بر این اساس، جوهرها و فرآیندهای چاپ و تکمیل متفاوتی مورد نیاز است.

تکنولوژی COLARIS و CHROMOJET طیف کاملی از کفپوش‌ها از جمله فرش‌های دیوار به دیوار، قالیچه و حصیر را پوشش می‌دهد. مهم نیست که این محصولات از کدام یک از الیاف PA، PES، CDPES، PAN، CO، VIS، Sorona تولید شده باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پارچه‌های باریک

چاپ تک پاس با بالاترین راندمان بر روی طیف وسیعی از بسترهای مختلف استفاده می‌شود. طیف گسترده‌ای از جوهرها از جمله اسیدی، سابلیمیشن، دیسپرس انرژی بالا، پیگمنت و جوهرهای ری اکتیو از طریق تامین کنندگان مختلف تایید شده در دسترس هستند.

COLARIS-NF را می‌توان در یک محدوده رنگرزی موجود ادغام کرد یا به عنوان یک خط تولید کاملاً یکپارچه شامل پیش عمل آوری درون خطی، پس از عمل آوری، شستشو و تکمیل قرار داد.

منسوجات فنی

پارچه های کاربردی، کاربردهای نظامی، منسوجات خودرو، پارچه‌های ضد آفتاب، چتر، سایبان، پارچه‌های پرچم و بنر، کمپینگ و استفاده‌های مختلف در فضای باز در دسته منسوجات فنی قرار می‌گیرند. محصولات ذکر شده را می‌توان با فناوری valve based CHROMOJET یا piezo based COLARIS یا COLARS-NF چاپ کرد.

پوشش‌های ویژه

فناوری‌های ما مبتنی بر خطوط تولید CHROMOJET و COLARIS می‌توانند برای پوشش‌های ویژه، چاپ رسانا یا سایر محصولات نیز به کار برده شوند. چاپ الکترو رسانا، پوشش‌های ترموفور، چاپ‌های امنیتی، ساخت دیجیتال سه بعدی تنها چند نمونه از کاربردهایی هستند که پوشش داده شده‌اند.

سیستم چاپ دیجیتال ZIMMER AUSTRIA شریک شایسته موفقیت شما در چاپ و تکمیل زیرلایه‌های منسوجات و ارائه دهنده خدمات زیر است:

• توسعه ایده

• ایجاد فرآیند

• نصب و راه اندازی تجهیزات

• پیاده سازی و انتقال فناوری و دانش فرآیند

• خدمات خط تولید

• طراحی و ساخت قطعات چاپگر و اجزای خط تولید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×