اخبار نساجی

سیاست های اصل ۴۴ پشتوانه اقتصاد مقاومتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سیاست های کلی اصل ۴۴ پشتوانه اقتصاد مقاومتی است گفت: راهی جز اقتصاد مقاومتی نداریم واگر غیر از این عمل کنیم ضربه خواهیم خورد.

“غلامعلی حدادعادل” با بیان این مطلب افزود: اقتصاد مقاومتی را باید به مولفه هایش یعنی تولید مصرف و مدیریت تجزیه کرد و درتمام این مولفه ها باید روح مقاومتی را حاکم کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی افزود: کشور برای مقابله با فشاری که استکبار بر انقلاب و ملت قصد دارد وارد کندباید حالت جدیدی به خود بگیرد ومردم نسبت به شرایط به خودآگاهی برسند وبه اقتضای شرایط جدید عمل کنند.

وی درادامه درباره نقش عمومی کردن اقتصاد درمقاومتی شدن آن گفت: قطعا نظام قبل از تشدید تحریم ها درباره این مساله تصمیم گرفته بود وهمان سایست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است که این اصل پشتوانه اقتصاد مقاومتی است.

عضو فراکسیون بیداری اسلامی مجلس درباره شعارعمومی سازی اقتصاد از سوی دولت درابتدای کار و ارزیابی عملکرد دولت گفت: دولت دراین راستا مشکلات و محذوریتهایی داشته ومقداری موفق عمل کرده و مقداری هم نه.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از محققان، پژوهشگران، متخصصان و نوآوران در عرصه علم و فناوری، و مسئولان شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری در ۸ مرداد با بیان این‌که یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی ، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است تأکید کردند: اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست، بلکه یک واقعیتی است که می بایست محقق شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×