اخبار نساجی

سکه تمام بهار ۲۷ هزار تومان ارزان شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

سکه تمام بهار 27 هزار تومان ارزان شد

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از کاهش ۲۷ هزار تومانی سکه تمام بهار آزادی خبر داد و گفت: قیمت سکه از ۷۷۰ هزار تومان به ۷۴۳ هزار تومان کاهش یافته است.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایرنا با بیان آنکه ، در یک ماه گذشته قیمت طلا در بازار های جهانی ثابت مانده بود، اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی حدود هزار و ۶۶۷ دلار در هر اونس بود که در هفته گذشته به یکباره روند کاهش گرفت.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر تصریح کرد:در همین حال قیمت هر اونس طلا در روز چهارشنبه هفته گذشته با ۳۶ دلار کاهش به ۱۶۳۳ دلار رسید .

کشتی آرای ادامه داد: هر چند در ماه گذشته قیمت طلا و سکه در بازار داخلی روال ثابتی داشت اما این ارقام با کاهش مواجه شده است ضمن آنکه میزان تقاضا نیز در بازار همانند گذشته نیست و موج تقاضا افت کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی، قیمت سکه طرح قدیم را ۷۵۵ هزار تومان، سکه طرح جدید را ۷۴۳ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی را ۳۷۵ هزار تومان ، سکه ربع بهار آزادی را ۱۹۵ هزار تومان و سکه یک گرمی را ۱۰۴ هزار تومان اعلام کرد وگفت: قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم اکنون در بازار تهران سیصد و ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۶ هزار تومان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×