اخبار نساجی

سپاه نمره قبولی از امام و رهبری گرفته است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها نمره قبولی از امام و مقام معظم رهبری گرفته است.
سعید ثاقبی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در زنجان، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حفاظت و حراست از انقلاب باید نیروی در نظر گرفته می‌شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی از جنس خود انقلاب و وفادار به آرمان‌های انقلاب با عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفته است، افزود: امام خمینی (ره) برای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی فرمان تشکیل سپاه پاسداران را داد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هرجا که انقلاب اسلامی در داخل و خارج به خطر می‌افتاد سپاه پاسداران سینه سپر کرده و موانع را از پیش‌روی بر می‌داشت، خاطرنشان کرد: سپاه در اختیار ولی فقیه بوده و مکتبی، عاشورایی و ولایی بودن این نیرو را از سایر نیروها متمایز می‌کند.

* پاسداران انقلاب اسلامی از جنس انقلاب هستند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فرهنگی، مکتبی و دینی است، یادآور شد: پاسداران انقلاب اسلامی نیز از جنس انقلاب و وفاداران به نظام هستند.

ثاقبی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال با وجود همه مشکلاتی که پیش‌روی این نیرو بود از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: با آغاز انقلاب اسلامی در سال ۶۰، با ترورهای ناجوانمردانه از سوی منافقان در کردستان و مرزها سپاه پاسداران شهدای زیادی را از نخبگان خود تقدیم انقلاب کرد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها نمره قبولی از امام و مقام معظم رهبری گرفته است، افزود: نیروی سپاه به عنوان نیروهایی مکتبی، ولایی و عاشورایی در برابر جنگ نا برابر در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح خوش درخشیدند.

*سپاه در حد قانون به وظایف خود عمل می‌کند

وی با بیان اینکه سپاه با آرمان‌گرایی و اعتقاد راسخ به قدرتی تبدیل شد که همه موانع و دشمنان را کنار زده و در برابر مشکلات ایستادگی کرده و کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشت، افزود: سپاه در حد قانون فعالیت‌های خود را انجام داده و وفادار به قانون بوده و خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی است.

ثاقبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بر همین اساس در سال ۵۸ راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: رزمندگان استان زنجان نیز در دوران دفاع مقدس نیز در عملیات‌های مختلف خوش درخشیده و افتخار آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای زنجانی در عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای چهار و پنج، والفجر ۸، بیت‌المقدس حضور داشتند، یادآور شد: افتخار رزمندگان استان زنجان است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان غواصان دریا دل معرفی شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×